Lavkarbo fastfood.

19 Feb

Er det bare jeg som HATER søndagsåpne butikker? Akkurat det å ha søndagsåpne matbutikker er kjekt, men herlighet for en folkemengde da! Trykk 50 mennesker inn i en bitteliten butikk, man ikke får plass til to i bredden i.. Det bare skriker «impulsshopping».

Så står man der da og har lyst på noe godt, sunt og enkelt til middag. Det som frister mest er vel egentlig Grandiosaen. Jeg sto lenge og titta på pizzahylla, men fikk heldigvis overtalt meg selv til å gå litt lenger inn og der fant jeg grillede kyllinglår og Peppes rømmedressing.

 

 

Så da ble ikke impulssøndagsmiddagen så verst likevel.

Burde vært noen grønnsaker der, men.. Burde burde! Grønnsaker kan man spise på mandager!

6 kommentar to “Lavkarbo fastfood.”

  1. Lisa februar 19, 2012 kl. 21:08 #

    Flink du var da! 🙂

  2. Anja Holt februar 20, 2012 kl. 09:27 #

    Hurra for gode valg, synes du er griseflink jeg! Stå på, baby!

  3. Quirky februar 20, 2012 kl. 09:39 #

    Jeg HATER også søndagsåpne butikker, siden jeg ikke takler å stå i kø. Også har de aldri det jeg skal ha, og de sunne alternativene er superdyre- kyllingfilet til sånn ca. 500 kr kiloen, bahh.

    Hit jeg nylig har flyttet ligger den søndagsåpne Bunnpris-en fem minutters gange unna, men de fem minuttene med gange er over en giganisk bro jeg er livredd for (jeg har bro-fobi), så jeg må virkelig trenge noe desperat hvis jeg skal få meg til å gå dit.

Legg igjen en kommentar

