Opp på morgenen!

21 Feb

God morgen!

I dag skinner sola i Særp. Klokka 06.00 ringte klokka mi, jeg slumret til 06.30, 06.40 slang jeg inn ei riskake og en dobbel espresso med kokosolje i  og 06.50 troppet jeg opp på SATS.

Tidenes mest ignorerte beskjed!

Ble en herlig styrkeøkt, på tross av VELDIG dårlig søvn, grunnet en liten jente som lå og ynket seg, stakars, og en mann som lå og hostet hele natten lang.

Litt overkill, men MÅTTE bare ta noen strake markløft da jeg var ferdig. Det har jeg ikke prøvd siden jeg brakk skuldra, men det gikk kjempebra. Spørs om ikke jeg kan prøve meg på litt markløft igjen også nå! Og etter det hadde jeg bare litt futt igjen i beina og det fikk jeg da brukt opp på squatsen i maskin. Føler liksom ikke man har gjort en ordentlig god jobb før man skjelver i beina etter endt økt!

Må si jeg foretrekker å trene på morgenen, fremfor på kvelden. Senteret er stortsett tomt, de folka som er der er 50 + og man kan bare surre rundt i frivektrommet, akkurat som man vil. På kvelden er det stappfult av Bole-Oler med rumpetaske, singlet og capsen bak frem.. Sånt blir jeg stressa av!

8 kommentar to “Opp på morgenen!”

  1. Lisas hverdagslykke februar 21, 2012 kl. 10:16 #

    Vi har hatt like netter høres det ut for. Jeg la meg innpå til Luna til slutt for å være klar til å ta henne. Slitsom natt.

    Spreka! Ferdigtrent og greier!

    Ha en fin dag:) Håper du får sove litt hvis jenta di tar en dupp:)

    • Fra tjukk til smukk februar 21, 2012 kl. 10:37 #

      Takk for det!:D
      Det er ikke lett å sove når barna har det vondt..

  2. Anja Holt februar 21, 2012 kl. 10:47 #

    Dæsken, 6:50 hadde jeg ikke engang blitt vekket første gang…… du imponerer stadig og fortjener tidenes vektnedgang om det er det du ønsker deg før helgen. Jeg heier på deg!

    • Fra tjukk til smukk februar 21, 2012 kl. 11:20 #

      Nja. Etter helgens lille utskei så spørs det om jeg kan regne med de helt store tallene.:p Treningen har liksom ikke så ille mye med nedgangen min å gjøre, merker jeg. Er mest maten som er problemet.
      Men takk.:p

  3. Ann-Kristin februar 21, 2012 kl. 10:57 #

    Jeg og trives når det ikke er så mange folk på treningssenteret 🙂 Så bra at du fikk til ei god økt, til tross for dårlig søvn… Ha en fin dag 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 21, 2012 kl. 11:22 #

      Takk skal du ha!
      Jeg trives best sammen med 50-åringene tidlig på morgenen og 70-åringene på formiddagen. Blir utrolig stressa når det er masse folk.. Teknikker blir helt ødelagt og jeg klarer rett og slett ikke konsentrere..

      Ha en fin dag du med!:D

      • Lisas hverdagslykke februar 21, 2012 kl. 11:31 #

        Sånn er jeg også. Igår følte jeg at noen unggutter sto å lo av meg da jeg tok dips og pullups. Jeg mista alle kreftene og klarte mye mindre enn vanlig. Skjerpings! Jeg trodde ikke jeg brydde meg om sånt, men det gjør jeg tydeligvis! Jeg vil ikke være sånn!

  4. Anna februar 21, 2012 kl. 19:58 #

    For en god treningsøkt! 😀
    Åh, sentrene er helt annerledes om morgenen, skulle nesten ønske jeg kunne gå tilbake til morgentreninger 😛 Men meg og olebolene begynner etterhvert å finne ut av hverandre (dvs at jeg har utviklet skylapper ;))
    God bedring til dine to syke!

Legg igjen en kommentar

