Svake svake menneske!

22 Feb

Jeg har hatt et par joggesko i 2-3 år nå. Jeg elsker de skoene! De er så vakre og fine og herlige. Til min store sorg begynner det å bli hull på toppen.. Sikkert fordi at jeg har spinna med dem. Man skal jo helst ikke spinne mye med vanlige joggesko.. For å spare dem, sånn at de varer for alltid, må jeg bare ha nye sko.

Økonomien er ikke AKKURAT på topp om dagen. Livet som sykemeldt assistent i kommunen OG student med minimalt med utbetalt studielån, er ikke akkurat fett, for å si det sånn! Men har jo denne kontoen på Ellos.no da… Damn you, konto! Det gjør det jo nærmest umulig å ikke kjøpe ting man trenger, men ikke har råd til?!

Var inne i går og la inn en svær bestilling, som jeg slettet. Vindusshopping onlinestyle.

Men i dag. I dag SKYNDTE jeg meg inn på Ellos.no, med en gang jeg våknet. La to par sko i handlekurven og fortet meg fortere enn fortest inn og godkjente bestillingen, før jeg fikk overtalt meg selv til å la være.

Så da ble det et par løpesko

Et par treningssko

Eh.. Også en ny tights..

Elsker de lange tightsene..

Jaja, fikk 400 kroner i rabatt da.. Da er det vel greit?

Ja.. jeg glemte å nevne at et par med hikingsko endte opp i kurven også..

Trenger dem på jobb!

FLAU! (Men litt glad også.)

Men da har jeg hvertfall skoene jeg trenger i noen år fremover!

Treningsskoene er jeg litt usikker på.. De kan være kule og de kan være fæle. Det er ikke alltid bilder snakker helt sannhet, har jeg merket.. Men kan jo eventuelt bare sende dem i retur. Håper de passer da..

Sånn kan det gå, når man ikke passer på!

5 kommentar to “Svake svake menneske!”

  1. Trine februar 22, 2012 kl. 10:47 #

    Vel, trenger man sko så trenger man sko. Heller bruke litt penger på ordentlig utstyr enn å måtte bruke masse penger på legebesøk i ettertid pga. skader 😉

    Selv tør jeg ikke kjøpe sko på nettet. Eller, i så fall må jeg innom en butikk og prøve dem først. Jeg overpronerer ganske kraftig, så trenger hjelp fra folk med peiling til å finne sko 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 22, 2012 kl. 10:52 #

      Det er sant det altså! Det er høyst nødvendig. Trengte kanskje ikke tre par da..:p
      Jeg har aldri måttet sende tilbake sko jeg har bestilt på nett, men det er jo en viss fare for at de ikke sitter som de skal. Da går det heldigvis an å returnere, enda så kjipt det er.

      Jeg pronerer helt normalt, men har sykt brede føtter, så størrelse på skoene varierer voldsomt.

  2. Ann-Kristin februar 22, 2012 kl. 11:18 #

    Ja riktige treningssko er viktig 🙂 og man bør nok bytte treningssko jevnlig 🙂 Trenger selv et par nye sko nå å bytte på med siden jeg skal gå så mye… Greit å ha et par å bytte på, slik at dempinga i skoa kommer seg mellom hver gang 🙂

    Jeg har heller aldri handlet det på nett… Men er jo sant som du sier at man kan jo returnere de hvis de ikke passer…

    Ha en fin dag 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 22, 2012 kl. 11:24 #

      Ja, man skal vel helst ha 2-3 par å bytte på OG bytte dem ut en gang i året. Eller. Ihvertfall løpesko da. Men når jeg finner noe jeg liker klarer jeg ikke kvitte meg med dem.. Knyttet til gjenstander.com. Skoene jeg har har jeg brukt til absolutt alt. Turgåing, løping, styrketrening osv. Ikke bra.. Men de er så fine..

      Ha en fin dag, du også! 😀

  3. Lisas hverdagslykke februar 22, 2012 kl. 19:08 #

    Da er det bare å vente på pakke i posten:) Fine sko og fin treningsbukse. Man må unne seg noe innimellom:)

Legg igjen en kommentar

