Fetafylt paprika og en ny treningshype.

23 Feb

I dag har jeg testet ut en ny treningshype. Ettermiddagskardio!

Det er ganske magisk. Går ut på at man trener på halvfull mage, MIDT på blanke dagen. Her forbrennes fett og karbohydrater i skjønn harmoni, hjertet pumper og kroppsfettet bare renner av. Pretty amazing huh?

Ble en tur med blandet gå/jogging, inkludert 3 bakkeløp i full spurt. SUKK! Det var deilig altså. 60 minutter-620 kalorier-6 km-6000 skritt.

Mye seks.

Hei fingermerker! Ser du dippene der? Det er gamla på tur, uten broddene sine. Islagte skogsveier er blitt min største fiende! Ingenting er så skummelt som blank is med vann på seg.

Husker ikke hvordan livet var uten Apps? Treningen var ikke halvparten så morsom ihvertfall..

Vel hjemme fra utprøving av denne nye treningshypen lagde og spiste jeg deilig fetafylt spisspaprika, med spekeskinke til.

Fetaost altså.. Jeg finner ikke ord for hvor godt det er!

10 kommentar to “Fetafylt paprika og en ny treningshype.”

  1. Annette Helene februar 23, 2012 kl. 16:53 #

    Flink du er 🙂 den maten så nydelig ut, lenge siden jeg har spist fylt paprika 🙂 takk for tips! Ønsker deg en strålende dag i det nydelige været 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 23, 2012 kl. 17:07 #

      Fylt paprika er nydelig! Spiser det dessverre alt for sjeldent. Favoritten er med kjøttdeig, fullkornsris, løk, sopp og kremost. Mmm!

  2. Trine februar 23, 2012 kl. 17:42 #

    Haha. Ettermiddagskardio ja. Personlig er jeg storfan av det. Altså, morgenkardio er jo bare så last year lissm…

    • Fra tjukk til smukk februar 23, 2012 kl. 17:44 #

      Ja, ettermiddagskardio er the new shit! Lurer på om jeg skal prøve å selge konseptet på TV-shop!

  3. Prosjekt8kg februar 23, 2012 kl. 20:05 #

    Hadde faktisk fylt paprika igår! Men fyllet bestod av kyllingkjøttdeig…Lengter etter fetaost!

  4. fitnessista februar 23, 2012 kl. 23:40 #

    For en herlig trening! Morgenkardio er oppskrytt altså.. Det spiller jo ingen rolle NÅR på døgnet man trener, så lenge man gjør det 😀

    • Fra tjukk til smukk februar 24, 2012 kl. 07:33 #

      Morgenkardio er litt ekstra deilig da!:D Men føler ettermiddagskardio er litt mer nyttig.:p

  5. Ann-Kristin februar 24, 2012 kl. 10:06 #

    Ettermiddagskardio 🙂 Så ut som ei bra økt:) Må si jeg og gleder meg til det blir vår og man kan gå turer i skogen igjen 🙂

  6. CaMilla mars 20, 2012 kl. 13:19 #

    Hva slags app bruker du ? 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 20, 2012 kl. 16:49 #

      CardioTrainer bruker jeg! Er veldig fornøyd med den. Men den er ikke så fancy. Bruker gratisutgaven da.

Legg igjen en kommentar

