Tre par sko, tett i tett.

24 Feb

Åh, lykke og glede! Allerede i dag ankom de nye skoene mine postkontoret!

Sorry dårlige mobilbilder..

Treningssko, løpesko og hikingsko!

Kan hende jeg liker kombinasjonen svart/rosa.

Gleder meg til å trene med nye sko og ny tights i morgen! Alle tre parene satt som skudd. Lurer på om ikke føttene mine faktisk har blitt litt mindre med årene. Hør det kan skje når man går mye ned i vekt.

6 kommentar to “Tre par sko, tett i tett.”

  1. Lisas hverdagslykke februar 24, 2012 kl. 18:08 #

    Det gikk jammen fort! Sko ❤

    Svart og rosa ja! Mine sko er også det:) Designet de selv inne på Nike sin side med navnet mitt på ❤ . Beste skoene jeg noen gang har hatt.

    Venter spent på bilde med tightsen også jeg nå. Alltid gøy å trene med nye klær.

    • Fra tjukk til smukk februar 24, 2012 kl. 21:02 #

      Ja, bestilte jo på onsdag. Hurraaaaa!:D
      Jeg vil også designe egne sko!

  2. silje's fremgang februar 24, 2012 kl. 18:43 #

    Så herlig med nye sko da, og så flotte de var..:D

  3. Ann-Kristin februar 25, 2012 kl. 09:08 #

    Så bra du ble fornøyd med skoa 🙂 Jeg har faktisk gått ned en skostørrelse under vektnedgangen 🙂

    Ha en fin lørdag 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 25, 2012 kl. 11:58 #

      Ja, det virker som at jeg også har det. Har hørt at det kan ha noe med at det ikke er så stor belastning på skjelettet sånn nedover.. På en måte. Hvis du skjønner hva jeg mener.:p Men jeg hører mye rart da. Kan jo være at det er fett der også. Jeg har hatt veldig brede føtter.

      Ha en fin lørdag du også!:D

Legg igjen en kommentar

