Veiedag nummer fem i 2012.

25 Feb

Da var dagen her igjen. Den åh så forventningsfylte, men akk så skjebnesvangre og innimellom sykt frustrerende:

VEIEDAGEN

Sist uke veide jeg 90.1.

I dag:

T

A

D

A

A

A

Under 90 og vel så det. Kan ikke huske sist jeg veide noe med 80! Utrolig deilig, men vel fortjent, for jeg har hatt en pinlig stålkontroll på kostholdet denne uka.. Da har jeg gått ned 23.5 kg tilsammen og har bare noen få kilo ned til jeg bare er overvektig. Hade bra til fedme!

Å spise «lite og ofte» denne uka har vært veldig kjekt! Kroppen min blir fort vant til spisemønster, tror jeg. I det siste, på periodisk faste, har den blitt veldig sulten på ettermiddagen, men dette har jeg ikke opplevd på lite og ofte spisingen. Egentlig fordi at jeg da er sulten hele tiden isteden. Litt sulten, hele tiden vs. SYKTsulten på ettermiddagen. Så da får jeg holde på med det, frem til jeg merker at jeg har bygd meg opp uvaner med det, så er det bare til å gå over på periodisk faste igjen. Godt en kjenner kroppen etter 26 år i den!

I dag er det morgenspinning og Sverigetur på tapetet. Ha en herlig lørdag!

17 kommentar to “Veiedag nummer fem i 2012.”

  1. Prosjekt8kg februar 25, 2012 kl. 10:50 #

    Så bra resultat på veiingen!! 🙂

  2. Trine februar 25, 2012 kl. 11:11 #

    Gratulerer med 80-tallet, du er kjempeflink! 😀

    Personlig blir jeg ikke sulten på PF. Jeg spiser frokost kl. 12, lunsj/etter-treningsmåltid kl. 16.30 og middag kl. 19. Jeg spiser få, men ganske store måltider. Men vi er alle ulike. Synes du er flink som holder ut med å være litt sulten hele tiden, for det hadde ikke jeg klart 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 25, 2012 kl. 12:04 #

      Tusen takk!:D
      Jeg spiser sånn jeg også, og det kan gå bra i laaange perioder også plutselig så kommer det en periode med enormt sug, uansett hvor perfekt jeg spiser. Pleier å hjelpe å kutte det ut litt, spise litt annerledes i en periode, også plutselig så kommer det sug etter alt mulig på den slags diett og da er det tilbake på PF igjen!:p Og sånn går no dagan!

  3. Lisas hverdagslykke februar 25, 2012 kl. 11:14 #

    Wiii!! Gratulerer! Herlig å komme nedpå nytt tall:) Vel fortjent!! Ha en fin lørdag søta:)

  4. jellyshot februar 25, 2012 kl. 13:25 #

    Takker for fine kommentarer!

    Kjempebra jobba! Er selv nettopp kommet meg bort fra fedmekategorien og er «kun» overvektigt ^^ Feels amazing! 😉

    • Fra tjukk til smukk februar 25, 2012 kl. 13:48 #

      Det tror jeg på! BMI er tull og alt sånt, men det er noe med å slippe å ha FEDME lysende mot seg!

  5. Ann-Kristin februar 25, 2012 kl. 14:27 #

    Gratulerer så mye 🙂 Gøy 🙂

  6. Maria februar 25, 2012 kl. 21:19 #

    Ahh, gratulerer så mye! Hurra!

  7. Line februar 25, 2012 kl. 21:55 #

    Grattis grattis grattis, det er så vel fortjent. Kjempe bra jobba.

  8. minslankekur februar 26, 2012 kl. 14:20 #

    LÆKKERT! Tillykke, håber at joine dig i overvægt-kategorien inden længe, mangler kun et par kilo 😀

  9. Tone Rokås Ånes februar 29, 2012 kl. 00:23 #

    Åh, gratulererer så masse, kjempeflink er du!! Nå ble jeg oppriktig glad her jeg sitter foran skjermen 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. Veiedag nummer 6 i 2012. « Fra tjukk til smukk! - mars 10, 2012

    […] Anyways. For to uker siden veide jeg 89.3 kg […]

Legg igjen en kommentar

