Dagens FML-styrketrening 27.02

27 Feb

Da var det unnagjort. Kan ikke si det var videre digg! Det gikk bra i starten, men så ble jeg bare uendelig kvalm og svimmel og forferdelig. Hadde heldigvis med meg ei banan i sekken, så spiste den litt sånn underveis. Fullførte økta, så vidt det var.

Økta så slik ut:

Når man har overkroppen hevet på «Barbell glute bridge» heter det kanskje «hip trusts»? Blir litt forvirra der. Det var ihvertfall veldig kjekt å ha overkroppen på bosuballen. Fikk mye mer kontakt med rumpa da. Nå gjenstår det bare å se om jeg blir støl. Da vet vi om det funket eller ei.

16 kommentar to “Dagens FML-styrketrening 27.02”

  1. Annette Helene februar 27, 2012 kl. 15:50 #

    Kjempe flott treningsøkt 😀 blir herlig med rumpe verk imorgen:D
    Ha en strålende mandag :O)

  2. Prosjekt8kg februar 27, 2012 kl. 17:03 #

    Lykke til med å sette deg ned på do imorgen, hihi 😉

  3. Ann-Kristin februar 27, 2012 kl. 19:02 #

    Ser ut som ei effektiv økt 🙂 Kjenner igjen følelsen under trening når man er i minus ja… ingen god følelse…håper det hjalp med en banan!

    • Fra tjukk til smukk februar 27, 2012 kl. 20:01 #

      Nei, det er ikke noe moro i det hele tatt. Noen dager går det kjempebra, noen dager er det bare helt forferdelig. Har jo vassa rundt i omgangssyke og influensa den siste uka, så er vel endel virus og bakterieforkjemping på gang inni der også. Det bedrer ikke saken.

  4. Else februar 27, 2012 kl. 19:14 #

    Trenger så absolutt ikke å bli støl for at treningen skal ha funket!

    • Fra tjukk til smukk februar 27, 2012 kl. 19:51 #

      Nei, men hvis noe blir kontaktet for første gang på leeeenge, pleier det å bli stølt.:)

  5. minslankekur februar 27, 2012 kl. 20:49 #

    Åhhh, the pain of improvement.. LOVE IT. Træner nogle hold med folk som ALDRIG har trænet styrke før.. Jeg har informeret dem om at de lige så godt kan blive venner med smerten, jeg er det i hvert fald 😉

  6. Lisas hverdagslykke februar 27, 2012 kl. 22:49 #

    Får håpe du blir stiv i rumpa da:) Hihi:)

  7. Divamamma februar 27, 2012 kl. 23:47 #

    Jeg håper også på stølhet i morgen!!

    Synes du var flink som fullførte økta selv om du ikke følte deg bra!! Good Job!!

  8. Tone Rokås Ånes februar 29, 2012 kl. 00:19 #

    Flink som fullførte, da, det skal du ha! Nå trener jo ikke jeg på langt nær så bra som det du gjør, men jeg gikk på en lik smell under løping for noen uker siden, og jeg måtte rett og slett bare dra hjem… Hele kroppen strittet i mot, det var grusomt!

    Jeg synes du er flink, jeg! Og hvordan var kroppen i dag? 😉

    • Fra tjukk til smukk februar 29, 2012 kl. 08:03 #

      Kroppen er mye bedre nå!:) Egentlig så burde man gi seg når man liksom nesten besvimer, men det er noen som ikke er så lure.:p Hvordan går det med løpingen da?

      • Tone Rokås Ånes februar 29, 2012 kl. 11:55 #

        Vel…. Jeg har hatt over ei ukes vinterferie hjemme, og har nå lillebror på besøk, men jeg håper på å få lagt inn ei økt i ettermiddag. Før ferien synes jeg for så vidt at det gikk greit, problemet er fortsatt at det er så kjedelig at jeg ender opp med å bare bruke det til oppvarming, det blir sjeldent over 5 km.. Blir det til at timeplanen åpner for løping i dag SKAL jeg imidlertid løpe mer. Jeg skal!

      • Fra tjukk til smukk februar 29, 2012 kl. 16:22 #

        Kanskje det er gøyere å løpe intervaller? Ellers så er det vel myyyyye gøyere å jogge ute, istedenfor på tredemølle, nå som været kommer seg her!:)

      • Tone Rokås Ånes februar 29, 2012 kl. 22:18 #

        Jaaaa…. Kanskje! Jeg er bare så redd for å bli demotivert fordi formen virker så dårlig etter intervaller i forhold til «lang»kjøring.. Men jeg må kanskje lese meg litt opp på noe lurt og gi det en sjans 🙂

      • Fra tjukk til smukk mars 1, 2012 kl. 13:21 #

        Jeg har det helt omvendt.:p Føler meg som supermann etter intervaller og som en stor dass, når jeg prøver på å løpe litt lengere på tredemølla. Ute går det greit, men på tredemølle har jeg ikke sjans. Er vel for tung fortsatt.

        Test det ut!:D

Legg igjen en kommentar

