TGIM!

27 Feb

Eller ikke.

Det var kanskje ikke så lurt å avlyse blåsøndagen? I dag våknet jeg nemlig med TIDENES laveste moral. Det skal sies at jeg tror jeg har en slags influensa, men likevel da. Ingen livsgnist liksom.. Det er vel nå jeg skal ta frem denne positive innstillingen jeg snakket om i går? Og mottoet mitt er jo ikke «Motivation is what gets you startet, habit is what keeps you going.», for ingenting.. Men noen ganger føles det nærmest umulig. Kroppen vil bare sove akkurat nå. Øynene vil nesten ikke holde seg oppe.

Har uansett lagt en trenings og middagsplan for uka:

Går for «lite og ofte» denne uka også. Veiedagen fremskyndes til fredag, for jeg føler jeg må fylle opp litt før 120 minuttersspinningen på lørdag. Har ikke forventninger om all verdens nedgang denne uka, så alt taes i mot med stor takk! (Sier jeg nå, ihvertfall!:p)

Det kan faktisk hende at jeg dropper treninga i dag. Lenge siden moralen var SÅ lav. Kan unnskylde det ved å bare omrokkere litt på treningsrekkefølgen. Styrketreningene må utføres.

Nei, altså! Dette var labre greier. BBL (be back later) med bedre moral i baklomma!

8 kommentar to “TGIM!”

  1. Anja Holt februar 27, 2012 kl. 10:42 #

    Ønsker deg skikkelig god bedring, matplanen ser bra ut og du kan jo ta treningsfri i dag og ta onsdagen på søndagen og søndagen i dag eller no? Altså, rolig kardio på søndag (etter langspinning kan du vel uansett strengt tatt ta fri, men det var kanskje ikke så oppbyggende sagt?).

    • Fra tjukk til smukk februar 27, 2012 kl. 10:59 #

      Jooooda! Man må jo ikke kjøre seg selv så innmari hardt hele tiden. Litt fornuft hadde ikke skadet!:p

  2. Kristine februar 27, 2012 kl. 11:41 #

    Håper du kommer deg!
    Jeg føler med deg og sender deg både energi og motivasjon….ikke at jeg har noe til overs akkurat nå, men jeg prøver i hvertfall 😉

    SV:
    Det kan være helt rett.
    For det er vanskelig å måle nøyaktig med et målebånd.
    Da er det godt at du har øynene med deg 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 27, 2012 kl. 15:06 #

      Takk for det, Kristine! Det gikk så vidt det var! :p av og til må man bare gjøre det..

  3. Prosjekt8kg februar 27, 2012 kl. 13:54 #

    Håper uken din går seg til 😉

  4. Lisas hverdagslykke februar 27, 2012 kl. 14:45 #

    God bedring! Huffåhuff:)

Legg igjen en kommentar

