Åh, for en nydelig morgen!

29 Feb

Hei!

I dag er nok en nydelig dag, med masse motivasjon og treningslyst. Det er deilig når man slipper jobbe noe særlig for det, synes jeg!

Jeg har allerede nytt dagens deilige frokost, sammen med gulljenta mi.

Eggerøre med kyllingskinke og lett creme fraiche, sognemorr, en Finn Crisp med makrell i tomat og deilig kaffe med kokosfett i.

Vel.. JEG spiste dette og snuppa spiste 1/4 brødskive med makrell i tomat, masse paprika, 1/2 knekkebrød med ost og kaviar også smurte hun peanøttsmør på sognemorren, skrapa smøret av en halv brødskive, tok på TVen med peanøtthender og drakk et glass helmelk. Sånn som ekte toåringer spiser..

Nå som jeg har kuttet endel i det daglige kaloriinntaket, har jeg adoptert Annette Helene sin tradisjon, med å fylle opp litt ekstra på onsdager. Og det må jeg si at rett og slett ikke er udigg! Faktisk sinnsykt deilig. Kaloritelling er fint det altså, men gøyalt og godt for sinnet er det ikke akkurat. Teller jo i dag også, men slipper å være så streng da. Det er godt for moralen, innimellom.

Nå skal jeg bare levere lillegull i barnehagen, også skal jeg treffe venninna mi for en økt styrketrening. I dag blir det «lavrep» med tyngre vekter. Lavrep er relativt da. Få repitisjoner i forhold til mandagens 12 x 2 ihvertfall. Tror jeg går for 8 x 3. Gleder meg! Er fortsatt litt støl i rumpa etter mandagen, men det får bare gå.

Banan og proteinbar ligger klar i sekken for treningspåfyll.

Ha en herlig onsdag, alle supre, herlige mennesker!

14 kommentar to “Åh, for en nydelig morgen!”

  1. Anja Holt februar 29, 2012 kl. 08:45 #

    Ønsker deg en super «fetedag», enig i at det er litt digg! 😉

  2. gretel februar 29, 2012 kl. 09:03 #

    Alltid inspirerende og komme inn hit å lese! Ha en flott dag, snuppa! *klem*

  3. Divamamma februar 29, 2012 kl. 09:30 #

    Synes jeg ser henne… Klapper i vei på TV’n!!
    Husker tilbake på den tiden ja, fingermerker på alt fra en meters høyde:)

    Ha en god trenings økt!!!:)

  4. Lisas hverdagslykke februar 29, 2012 kl. 09:53 #

    God morgen herlige menneske 🙂

    Herlig å slå på dataen å se at du allerede har laget et nytt innlegg jeg kan kose meg med til kaffen min. Luna sover og Daniel er levert i b.hagen.

    Klissete fingre vet jeg alt om! Jeg har 4 stk av dem selv + et kjøkkengulv med et belegg av prim,leverpostei og div annet pålegg. Tørker grovt over med våtservietter, og når sola titter inn ser det strålende vakkert ut inne hos oss 🙂 Not….

    Digg med påfyll! Nå kan du glede deg til lykkerusen etter trening og kose deg meg «nista» di:) Mmmm:)

    Ha en fin dag søta 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 29, 2012 kl. 16:19 #

      Ja, når sola skinner inn kommer alle hemmeligheter frem!:p
      Ha en fin dag du!:)

  5. Prosjekt8kg februar 29, 2012 kl. 11:27 #

    Sognemorr? Det er det evigheter siden jeg har smakt! Kanskje som kos i helga.. 😀 God påfylls-onsdag til deg 😉

    • Fra tjukk til smukk februar 29, 2012 kl. 16:16 #

      Ja, det var tilbud på Mega, så da røska jeg med ei pakke. Er ikke noe vi spiser til vanlig, for det blir mye småspising. En bit her og en bit der.:p Men godt ja.

  6. Annette Helene februar 29, 2012 kl. 12:26 #

    For en herlig start på morgenen:O) Kjempe flott å lese at du har innført litt ekstra kcal på onsdag du også:) Jeg skal love deg at dette kommer til å gjøre så mye med både energien og humøret ditt og ikke minst treningen! 🙂 Jeg er stolt av deg:)
    Ha en kjempefin onsdag, goklem til deg<3

    • Fra tjukk til smukk februar 29, 2012 kl. 16:16 #

      Takk snuppa!:D Jeg nyyyyter påfylls-onsdagen!:)
      Ha en fiiiin dag!:)

  7. Ann-Kristin februar 29, 2012 kl. 12:49 #

    Ha en fin dag 🙂 ser frem til oppdatering på styrkeøkta 🙂

Legg igjen en kommentar

