Styrketrening 29.02

29 Feb

Da var dagens økt unnagjort og det var fine greier! Slitsomt og fælt, men digg.

Grunnen til de evigmange settene på EZ-curl er at jeg fant ut at jeg har hatt feil håndgrep hele tiden.. Skulle hatt underhåndsgrep, har hatt overhåndsgrep. Så måtte prøve begge to da.

Nevnte jeg at jeg HATER knebøy? Æsj asså.. Jeg har alltid tatt jukseknebøy, men nå har jeg begynt å gå lenger ned og det er jo forferdelige greier. Men men. Må lide for skjønnheten!

10 kommentar to “Styrketrening 29.02”

  1. Prosjekt8kg februar 29, 2012 kl. 15:55 #

    Veldig enig i det med knebøyen, hehe.. 😉

  2. Divamamma februar 29, 2012 kl. 18:20 #

    Haha! Jeg elsker knebøy!!! Verdens beste øvelse:)

  3. fitnessista februar 29, 2012 kl. 18:58 #

    For en herlig økt! 😀 Skrev forresten akkurat et innlegg om knebøy, favoritten min, hihi 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 29, 2012 kl. 20:27 #

      Ja, den var deilig!:) Kjenner det godt nå og det blir vel bare enda mer moro i morgen!:p

  4. Ann-Kristin februar 29, 2012 kl. 21:09 #

    Knebøy = syre = vondt ! Rett og slett! Men det er en effektiv øvelse da 🙂 Om man går dypt nok 🙂 Blir spennende å høre hvordan formen din er i morgen 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 29, 2012 kl. 21:27 #

      Ja, det er syren jeg ikke liker! Liker jo den når jeg f.eks løper. Men ikke når jeg bøyer. Øsj.

  5. Trine mars 1, 2012 kl. 11:10 #

    Jeg elsker knebøy ^^ Til gjengjeld så HATER jeg utfall. Har ikke balanse til slikt 😛

    • Fra tjukk til smukk mars 1, 2012 kl. 11:19 #

      Heller utfall enn knebøy:p tror det er noe med faren for å ikke komme opp:p

Legg igjen en kommentar

