Krydder og banana heaven

2 Mar

Ingenting er som litt shopping, for å klarne tankene! Så jeg tok en tur inn på iHerb.

Fant dette proteinpulveret:

Chocorite/chocolite Banana cream.

Har ikke særlig god erfaring med proteinpulver med banansmak, men det går vel an blande med sjokoladepulver, eventuelt brukes til baking. Banankake? Ja takk!

Dagens andre iHerbkurv ble fylt opp med krydder. Krydder føler jeg er veldig mye valuta for pengene. Det kan jo brukes til å berike mangt et måltid! Mye glede for lite penger, med andre ord.

Bestilte:

Paprikapulver

Min favoritt – barbequekrydder

Sellerisalt

Oreganoflak

Sitronpepper

Pumpkin pie krydder

Alle disse for 170 kroner, inkludert frakt.

17 kommentar to “Krydder og banana heaven”

  1. Annette Helene mars 2, 2012 kl. 14:12 #

    Herlig med iherb pakker 😀 elsker krydrene altså! Du må gi tilbakemelding på proteinpulveret, eneste jeg ikke har prøvd 🙂 ser de ha fått enda fler walden farms produkter, men dog jeg kjøper bare dressingen og sjokolade sirupen, mye smaker papp:p
    Ha en kjempefin dag søta, nå skal jeg på jobb:) *solskinn* goklem

    • Fra tjukk til smukk mars 3, 2012 kl. 08:34 #

      Jeg tør ikke prøve Walden farms, jeg!:p Har hørt så mye forskjellig om dem.. Men sjokoladesirupen er den eneste stort sett alle liker, virker det som. Har veldig lyst til å prøve dressingene da.

  2. jeg har ca alle de derre krydderne. de er dødsgode. taco er min favoritt med barbecue rett i hælgene 😀

    • Fra tjukk til smukk mars 3, 2012 kl. 08:35 #

      Jaa! Har taco her også. Barbeque`n ble tom i går, så det er godt det er mer på vei. Elsker det!

  3. isabella mars 2, 2012 kl. 14:44 #

    der minnet du meg på at jeg skulle bestille Taco krydder;) de har vært tom ei stund:)
    Helt enig med krydder-! det er så viktig og ikke minst morro:) samme rett-ny smak

  4. Lisas hverdagslykke mars 2, 2012 kl. 15:16 #

    Har bestilt pakke nr 3 for denne uka, idag jeg også:) Hihihi! Det blir flere!

    • Fra tjukk til smukk mars 3, 2012 kl. 08:36 #

      Hehe, ja. Det er lett å ta litt av der inne. Jeg har strammet kraftig inn på iHerbshoppingen, for det tok jo helt av her en periode. Kjøper ting jeg trenger, som regel, men dette ble jo litt ekstra da.:p

  5. ninabakke mars 2, 2012 kl. 16:22 #

    Fin blogg 🙂 Følger deg videre og legger til bloggen din i blogglisten min 🙂

    Ha en fin helg, håper du vil delta på konkurransen min

    Mvh Nina

  6. Trine mars 2, 2012 kl. 17:21 #

    Åh, Iherb i mitt hjerte!!!!

  7. Sabita mars 2, 2012 kl. 18:57 #

    Krydder er digg!

  8. fitnessista mars 2, 2012 kl. 21:30 #

    For en herlig bestilling! Og så billig 😀
    Krydder er jo den beste måten å variere et måltid på 🙂 God helg!

  9. Ann-Kristin mars 3, 2012 kl. 09:50 #

    Kanskje jeg skal hive meg på iherb-trenden jeg også 🙂 Ha en fin lørdag 🙂

Legg igjen en kommentar

