Spinninglørdag – hei hei hei!

3 Mar

Ja, da var det dags for spinninglørdag. Har to timer moderat intensitet foran meg. Hadde treningsfri i går og det var helt sikkert topp for kroppen, sånn at den nå er klar for dagens økt. Synd man ikke kan lade opp rumpa, sånn at den ikke blir øm, bare!

Har ladet opp til to timer på spinningsykkelen med bittelitt havregrøt, en kvart Oh yeah!-bar, cocosakaffe og fullkornspita. 

Med kyllingkjøttdeig, paprika, agurk, bittelitt ost og dressing av lett creme fraiche og tacosaus. Nom nom!

Med EXTEND på flaska underveis, blir dette helt topp!

Lurer på om jeg skal teste de nye sykkelskoene mine i dag, men det er kanskje lurest å bruke dem på en litt kortere time, den første gangen?

De er ikke nye egentlig, har hatt dem i minst et år, men har aldri fått somlet meg til å få brukt dem. Kan jo ha dem med og prøve dem den siste delen av timen eller noe sånt. Prøver jeg dem den første delen risikerer jeg vel å få ordentlig vondt i føttene. De er små i størrelsen, så passer akkurat. Er ikke så mye rom for «uttråkking» i slike stive spinningssko heller.. Men litt rom er det. Tror det er akkurat nok.

Også har jeg nye sokker! Juhuuu!

Små barn, store gleder!

Pus liker dem! De er fra Pierre Robert sports collection.

Ha en fin, herlig, sporty lørdag!

For du skal vel trene i dag?

10 kommentar to “Spinninglørdag – hei hei hei!”

  1. Jannike mars 3, 2012 kl. 09:29 #

    Klart eg ska trene idag 😉 ska berre sove ut etter ei hard nattevakt 😉 riktig god spinningøkt)

  2. Ann-Kristin mars 3, 2012 kl. 09:52 #

    Trening må til 🙂

    Gled deg til å prøve spinningsko 🙂 Jeg fikk en ny opplevelse etter at jeg startet med spinningsko… Du får til et mye bedre tråkk 🙂

    Ha en fin langspinn 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 3, 2012 kl. 10:03 #

      Tusen takk!:D
      Ja vettu, at sist jeg var på langspinning var jeg den ENESTE i hele spinningsalen uten spinningsko. Så jeg skjønner at dette er fantastiske greier. Klarer meg liksom så fint med joggesko, men den nye sykkelen min har sykkelskopedaler, så da må jeg bare.

  3. Anja Holt mars 3, 2012 kl. 10:09 #

    Gled deg til å begynne p bruke sykkelsko innendørs, det er faktisk en veldig positiv opplevelse! Jeg ønsker deg en fin økt, snuppa, oppladningen din er det ikke noe å si på! Klem klem!

    Lurer fortsatt på den videoen jeg postet…. den må ta noe helt sinnsykt?

    • Anja Holt mars 3, 2012 kl. 10:09 #

      For andre, den videoen jeg postet er den som ligger her inne også, den med rumpeøvelsene fra helvete…..

    • Fra tjukk til smukk mars 3, 2012 kl. 10:17 #

      Ja, håper da den gjør det?:p

  4. Prosjekt8kg mars 3, 2012 kl. 10:38 #

    Jeg skal ikke trene idag 😉 Men DU skal jommen ha deg litt av en økt! Imponerandes 🙂 Maten din så forresten goood ut!

  5. Trine mars 3, 2012 kl. 10:55 #

    Haha. Gratulerer med nye sokker 😉

    Jeg har vanligvis alltid treningsfri på lørdager. Men på grunn av litt kakespising i går, våknet jeg med mer energi enn vanlig. Så derfor hoppet jeg likesågreit tau i 20 min, og brukte rockeringen i 10 min. En liten lørdags-miniøkt 🙂 Ha en fin dag!!

  6. fra84til62 mars 3, 2012 kl. 16:06 #

    Nam nam, så god mat 🙂 Stilige sokker gitt 😉
    JA, jeg har trent, så nå kan lørdagskvelden bare komme 😀

Legg igjen en kommentar

