Busy bee søndag.

4 Mar

Hei!

Og god søndag!

I dag har jeg ikke en gang fått tenkt noe over at det er blåsøndag! Kanskje det er cluet? Keep busy, så slipper man dritten?

Startet dagen med en gå/joggetur på ca 45 minutter. Glemte å skru på pulsklokka. Aner ikke hvordan det kunne skje?! Ble 4 små kilometer og jeg tråkka ut i noe leire, så de nye skoene er brune isteden for hvite.

Etter trimmen hastet jeg avgårde med lillesnupp. Turen gikk til oldefaren hennes. Der var jeg VELDIG busy med å spise hvetekringle og konfekt, i noen timer. Nå er jeg hjemme og har planer om å være sykt travel med å spise maki, i en stund fremover.

Maki og Breaking dawn.

Godt jeg har en hinsides treningsøkt under planlegging i morgen?!

Har vært sykt flink husmor i dag, og endelig er prinsesserommet til lillemor mer enn bare «under planlegging», så da kan jeg si meg litt fornøyd da. Det har ikke bare vært fråtsegallore.

Ellers så må jeg bare skryte av middagen vi spiste i går.

Kalvefilét, ovnsgrønnsaker og rødvinssaus. Må si at det var godt, men at nå i etterkant synes jeg veldig synd på kalven.. Som gammel vegetarianer, som ble det utelukkende fordi at jeg syntes synd på dyra, er det ikke bare med god smak i munnen jeg spiser sånne søte små..

4 kommentar to “Busy bee søndag.”

  1. Prosjekt8kg mars 4, 2012 kl. 19:41 #

    Begge retter så kjempegode ut! Sushi er leeenge siden sist vi hadde, og står definitivt på ønskelista til neste helg..nom!

    • Fra tjukk til smukk mars 5, 2012 kl. 09:21 #

      Sushi!!! Jeg elsker det altså. Men blir ikke så ofte, for det renner jo over av karbohydrater:p En sånn porsjon er nesten mer karbohydrater enn jeg spiser hele uka tilsammen.

  2. Lisa mars 5, 2012 kl. 07:27 #

    Jeg hadde et år som vegetarianer fra jeg var 16 til 17 år fordi jeg syntes synd på dyra. Spiste fisk da. Så sprakk jeg da mamma laget fårikål ei helg jeg var hjemme på besøk. Nam:) Hehe!
    Så tok jeg fagbrev på Gilde og har jobba der i 6 år. Da jeg imun det å synes synd på dyra.

    Ha en fin mandag søte du ❤

    • Fra tjukk til smukk mars 5, 2012 kl. 09:24 #

      Sånn først og fremst så fikk jeg lyst til å bli det da jeg var 8 år og så på «skolekjøkkenet» hvordan man lager pølser:p Så våket jeg over et lam med to brukne bein rett etterpå og det var liksom dråpen som fikk begeret til å renne over:p Så da spiste jeg ikke kjøtt sånn mellom da jeg var 9 og 18 år faktisk. Spiste fisk og kylling da. Ikke synd på dem, liksom!:p

Legg igjen en kommentar

