Mandag, mandag, mandag!!!

5 Mar

Jaaa. Nå er jeg virkelig tom for fantasi til kreative overskrifter, kjenner jeg!

Men det jeg ikke mangler er entusiasme og glede over at det er mandag igjen!

Kan ha noe å gjøre med at vi sov 13 (!!!) timer i natt? La oss faktisk 19.30. Hello gammelt ektepar! Hva blir det neste? Dans på kroa?

Det var behov for det, lillemor sov hos besteforeldrene sine, så alt lå til rette for skikkelig mange timer med søvn.

Jeg har tusen planer for denne uka! Skal få skriblet ned hver eneste en, men først skal jeg på SATS for tidenes rumpetrening. Ble veldig inspirert av denne økta fra Silje Mariela og har satt opp noe lignende for dagens trening. Gleder og gruer meg og er veldig, innmari glad for at helgen har vært tidenes karbobonanza. Trenger de glykogenlagrene i dag, vil jeg tro.

Det er altså snakk om mange repitisjoner og relativt lette vekter.  Man hører at mange repitisjoner og lette vekter BARE er tull også plutselig er 100 repitisjoner og lettere vekter virkelig veien å gå for å bygge muskler? Er det rart man blir forvirret, sier jeg? Jeg har troa, men ja. Det er en jungel der ute!

Skal ha med meg spinningskoene mine og få tørrtrena på å feste dem helt til det går.. Har store planer om å begynne å sykle denne uka, så da må jeg bare få det til.

Nei, nå må jeg løpe til bussen!

Ha en strålende mandag alle sammen! Ny uke, nye muligheter, klisje, men klisjeer blir til av en grunn! Ta mandagen og løp med den!

9 kommentar to “Mandag, mandag, mandag!!!”

  1. Nina Elisabeth Bakke mars 5, 2012 kl. 10:08 #

    Ha en fin uke 🙂

  2. Lisa mars 5, 2012 kl. 10:21 #

    Ha en fin dag snuppa! Og lykke til med rumpeøkta:)

  3. Prosjekt8kg mars 5, 2012 kl. 10:39 #

    Hvor står det hen da? Det med å ha mange repetisjoner istedet for få? Sukk! Høyreps for å tømme glykogenlagrene før karbodager kanskje..? Nei, det er sant at det er en jungel..Ha en god uke! 🙂

  4. Anja Holt mars 5, 2012 kl. 11:39 #

    It’s a jungle out there, uten tvil. Følg magen din, du, eller rompa i dette tilfelle. Får du vondt, brenner det, støl i morgen…. du gjorde sikkert noe rett? Jeg ønsker deg en knalldag, jeg får bare tre planlagte økter denne uken, men jeg håper på å få sneket inn noe mer her og der? Og du, sykkelsko ER kult, gleder meg til rapport!

    • Fra tjukk til smukk mars 5, 2012 kl. 14:23 #

      Jeg hører dere sier det!:p På intervallspinninga i morgen kanskje. Hater å gå inn nye sko!

  5. minslankekur mars 5, 2012 kl. 19:00 #

    God fornøjelse med rumpe-træningen.. Jeg har nok i mine burpees i dag :/

Legg igjen en kommentar

