Dagens supertrening 08. mars.

8 Mar

Åh, i dag var det ubeskrivelig deilig å trene!

Kjørte to og to øvelser i supersett.

På skråbenken tok jeg 7 kg på den «friske» armen og 4 kg på den andre. Ikke akkurat sterkest i gata, men.. Kjente de fire kiloene veldig godt i skuldra. Det må bygges opp sakte. Har ikke trent bryst, bortsett fra pingle-pushups og stående push-ups i slynge, på et halvt år. Og det er jo bare nå nylig jeg faktisk har fått armen min opp i 90 grader, så det skulle tatt seg ut om jeg plutselig klarte det med en hel masse vekt i tillegg.

Økte på alle øvelsene, bortsett fra stang-roing. Har bevegd meg bort fra Smith-maskinen og da må jeg streve litt mer.

Også markløft da. DET var moro! Kunne klart litt flere kilo der, men har dårlig erfaring med å gå for hardt ut på akkurat det, kan jeg love! Livet er IKKE morsomt etter en runde med dårlig teknisk markløft.

Tok også 15 minutter ellipse og 15 minutter sykkel etter styrkeøkta.

Livet smiler i dag!

4 kommentar to “Dagens supertrening 08. mars.”

  1. Anna mars 8, 2012 kl. 15:38 #

    Herlig!
    Lurt å heller ta det litt rolig enn å angre på å ha gått for hardt ut..
    Tommel opp for smilende liv og gode treningsøkter 😀

  2. Benedicte mars 8, 2012 kl. 18:07 #

    Høres ut som en veldig bra økt! Og gøy å øke i mange øvelser da! Håper skuldra snart blir frisk igjen! Da skal ikke jeg klage over min lille betennelse ihvertfall! Ha en fin kveld:)

    • Fra tjukk til smukk mars 8, 2012 kl. 18:13 #

      Jooooda, klag i vei! Jeg er liksom vant til skuldra mi nå etter fem måneder.:p Nå har det liksom vært så langt nede at alt bare er en seier og det kan vi like!
      Ha en fin kveld.:)

  3. Ann-Kristin mars 8, 2012 kl. 19:29 #

    så bra at du øker vektene i alle øvelsene 🙂 bra jobba 🙂 og bra at det funket med markløft 🙂 er jo en kjempe bra øvelse å trene 🙂

Legg igjen en kommentar

