En Fratjukktilsmukk-matdag i bilder.

8 Mar

I dag har jeg fått til det jeg selv vil kalle en perfekt matdag. Etter mine prinsipper da! Kanskje fordi at jeg bestemte meg for å ta bilder?

Den så ihvertfall slik ut:

Stå opp: Kaffe med 1 spiseskje cocosa og et dryss kanel

Frokost: Hjemmebakte knekkebrød med bremyk, makrell i tomat, kyllingskinke og tomat.

Under trening: Extend
Etter trening: Ei banan

Lunch: Nannah tunfisksalat og 2 kokte egg.

Mellom: 30 gram Chocorite Chocolate Brownieshake

Middag sammen med lillemor: 1 tallerken blomkålsuppe

Middag: laksefilet og hveteris med litt smørstekt hodekål og rød curry.

Kalorier: 1684
Karbohydrater: 64
Proteiner: 116
Fett: 107

Forbrant ca 600 kalorier på treninga (Da har jeg trukket i fra det jeg ville forbrent uansett a ca 160 kalorier)

Da ender jeg på et underskudd på 750 kalorier i dag. Får være fornøyd med det.

Ekstrem, kjøttfylt, fettfylt og grønnsaksfattig lavkarbo? Det var ikke så ille det vel?

10 kommentar to “En Fratjukktilsmukk-matdag i bilder.”

  1. onmywaytoperfect mars 8, 2012 kl. 20:28 #

    Du er så fliiiink! ❤

  2. Annette Helene mars 8, 2012 kl. 20:29 #

    Så mye godt, du er flink med kosten :)) gratulerer med kvinnedagen, håper du har hatt en kjempefin dag 🙂

  3. Else mars 8, 2012 kl. 21:44 #

    Det er jo ikke mye «ekstrem» over den lavkarboen der:) Herlig dag i mat, skulle ønske jeg alltid var så flink.

  4. fitnessista mars 8, 2012 kl. 21:51 #

    Fantastisk! Det er sånn det skal være 😀 Liker det jeg ser her altså!! 🙂
    Men hva er extend? 🙂

  5. jannike mars 9, 2012 kl. 17:53 #

    flinke du e also 😀
    du får ha ei riktig so god helg! (sorry, men ja, eg skal kose meg i helga og godis til the voice ikveld) 😛

Legg igjen en kommentar

