Vi går for en bedre torsdag.

8 Mar

God morgen!

Og Happy Women’s day!

Og 2 tusen takk for fine, oppmuntrende tilbakemeldinger på gårsdagens nedtur.. Jeg setter sånn pris på dere, alle sammen!

I dag våknet jeg faktisk med en følelse av at dette blir en mye lettere dag. Det var deilig.. Blid unge, trygg mann, fine katter, lyst og fint ute og alt føltes bare fint og harmonisk. Kanskje jeg klarer å holde meg på den smale stien i dag, så slipper jeg føle meg så forbanna mislykket på enden av dagen.

Jeg har forresten halvert ZMA-dosen min og føler at det er mye bedre. Byttet fra multimineraler med zink og magnesium i til ZMA fra X-life, for et par uker siden og har siden sovet ALT FOR tungt. Kunne sikkert sovet i 13-14 timer og vel så det. Kjekt når man kan sove til man våkner naturlig, ikke så kjekt når vekkerklokka, aka barnet, våkner 07 hver dag. Det er slitsomt når man føler man ikke våkner i løpet av dagen og bare går rundt i en evig døs. Halverte dosen for noen dager siden og nå føles det lettere. Litt tidlig å si om det har noen effekt kanskje, men jeg liker å tro det.

Våknet til en hvitdekt verden.

Snø er ikke halvparten så fælt, når man vet at det er aller siste rest av vinter.

Jeg har nye sokker på

Cocosa- og kanelkaffen er klar.

Jeg er klar for å ta bussen til trening snart.

Jeg er fortsatt litt støl etter mandagens krafttak, så det blir en overkroppsøkt i dag. Skal teste ut markløft for første gang på snart et halvt år! Gleder meg. Har unngått det på grunn av skuldra, men når jeg kan ta alle andre øvelser, så kan jeg da virkelig også ta markløft.

PS: husk å like meg på Facebook, hvis du vil!

Ha en fin dag!

4 kommentar to “Vi går for en bedre torsdag.”

  1. Tone Rokås Ånes mars 8, 2012 kl. 11:38 #

    Flink er du! Ha en herlig da, du fine menneske! 🙂

  2. Anna mars 8, 2012 kl. 12:30 #

    Godt å høre 😀
    Håper du får en fortsatt nydelig dag videre 🙂

Legg igjen en kommentar

