Overlevelsesplan for helgen og dagens beintrening 09.03

9 Mar

Da var den økta unnagjort! Det var fælt, (bein er liksom så SYKT slitsomt å trene, synes jeg!) men godt.

Droppa vanlig knebøy i dag. Holdt med de 100 jeg utførte på mandag.. Glute bridge kunne jeg ikke ta på grunn av tidligere nevnte sinnsyke blåmerke på unevnelige steder, etter forrige runde. Jeg prøvde frontbøy, men jeg får det bare ikke til altså! Får overhodet ikke til å holde stanga på plass. Tok noen med en 15 kilosmanual, som jeg holdt i begge henda, på slutten der. Må øve øve øve, til det går!

Varmet opp med 10 minutter ellipse og avsluttet med 15 minutter på tredemølle.

Og når jeg kom hjem fylte jeg opp de åh, så tomme lagrene mine med deilig avocado med tunfisksalat.

Mmm.

Så var det helgen.

Både denne og neste helg er min (is, potetgull og godterispisende) kjære på møbelmesser og jobber hardt, så jeg tar med meg mini-me opp til foreldrene mine. Blir så trist i hjertet av å se han så lite, men det gjør helgen så mye enklere å overleve.. Får bare ta sjansen og løpe med den. To uker uten take-off i helgen, det skal jeg klare.

Det ER vanskeligere å holde seg på matta, når noen spiser saker og ting jeg helst ikke burde, rett foran meg. Det er ikke sånn at han må. Han hadde latt være hvis jeg ba han om det, men livet er fylt med fristelser. Med eller uten han.. Så jeg vil ikke nekte han å kose seg, bare fordi at jeg helst ikke skal.

Ellers så skal jeg restitusjons-spinne sammen med min herlige treningspartner in crime, i morgen, også blir det gåtur på søndag. Er så mange fine steder å gå der foreldrene mine bor.

Jeg har store visjoner om en sukker og hvetemelfri banan, valnøtt og krydderkake. Ser for meg at det kommer til å bli helt utenomjordisk nydelig. Fikk Chocorite/lite bananproteinpulver fra iHerb i går. Det lukter helt nydelig, så må få testet det ut fort. Tror jeg har sånn ca. peiling på hvordan kaken skal være, og jeg må si at jeg har så store forventninger til mine egne bakekunnskaper at det nesten renner over her!

Får håpe jeg ikke går rett på tryne, med disse svære forventningene jeg skapt meg!

Hva er dine planer for helgen da? Skal du spise noe godt? (Hilsen matvraket)

10 kommentar to “Overlevelsesplan for helgen og dagens beintrening 09.03”

  1. Annette Helene mars 9, 2012 kl. 16:13 #

    Herlig økt på deg 🙂 ønsker deg en kjempefin fredag og kos deg med Bakingen:) regner med at du legger ut noen herlige oppskrifter 🙂 gokle,

  2. Silje mars 9, 2012 kl. 19:31 #

    Knalløkt på deg! 😀
    Tipper at du snart får taket på frontbøyen! 😀
    Stå på 😀

  3. Chunkychicken mars 9, 2012 kl. 19:57 #

    Håper kaken blir nydelig! Jeg får ikke til å bake noe.. Det går alltid i søpla! haha..

    • Fra tjukk til smukk mars 9, 2012 kl. 20:19 #

      Hehe, baking er noe man enten kan, eller så kan man det ikke. Hvis det er noen trøst så kan f.eks TV-Kokken Rachael Ray heller ikke bake.:p

  4. fitnessista mars 9, 2012 kl. 21:40 #

    For en herlig økt! Ja, bein er slitsomt, men akk så gøy 😀
    Kjenner meg igjen med at det er vanskelig å holde seg på matta når folk rundt deg spiser søtsaker, men det er bare å ta en standpunkt, og si NEI, og holde seg til det! Du vil jo ikke legge kjepper i hjulene for deg selv 🙂 Spesielt når det finnes så mye godt du kan spise i stedet, som i tillegg er sunt!
    Håper kaka blir bra, og satser på at oppskriften kommer ut her 😀 Ha en fiiin fredagskveld ❤

    • Fra tjukk til smukk mars 9, 2012 kl. 21:42 #

      Eeeegentlig er det lett, meeeeeeen jeg er svak for fristelser i helga.:p Mye lettere på ukedagene..

  5. Lisa mars 10, 2012 kl. 08:01 #

    Håper kaka blir bra og at du deler oppskriften. Spennende med banansmak. Banankake med sukker er jo iallefall godt:p

    Ha en fin helg 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 10, 2012 kl. 08:07 #

      Ja, dette blir utrolig spennende altså! Nesten så jeg dropper trening og drar hjem og lager den med en gang. Meeen, får dra og trene først vel..:p

      Ha en fiiiiiiiiiiin helg, fine Lisa!:) Klem

Legg igjen en kommentar

