Helgen har bestått av:

11 Mar

Kyllingfilet med kyllingsaus og kål/hveteris.

En slags soppstuing og kotelettrett..

Vaniljekesam med bringebær og mørk sjokolade.

Bananmuffins.

 

Lørdagsgodt.. En skyr..

Kvalmende sunne greier.

Så da måtte jeg bare trykke i meg ca en kilo av:

På en søndags morgen..

Farlig å bli for sunn!
Okei da.. det var ikke en kilo.. Var nøyaktig åtte og en halv stykk..

5 kommentar to “Helgen har bestått av:”

  1. Tone Rokås Ånes mars 11, 2012 kl. 15:53 #

    8 OG EN HALV vingummi?? EN HALV??!

    • Fra tjukk til smukk mars 11, 2012 kl. 16:01 #

      Ja, jeg pleier å spise en halv av smågodtbitene til kjærsten, fordi at det irriterer han sånn!:) Så fikk jeg den isteden.;)

      • Tone Rokås Ånes mars 11, 2012 kl. 16:59 #

        Hahaha, herlig.. Jeg så for meg at en akutt anger inntrådte akkurat da du hadde bitt over en bit, eller noe sånt annet ekstremt noe :p

      • Fra tjukk til smukk mars 11, 2012 kl. 17:02 #

        Neei. Jeg trykker i meg så fort at jeg ikke rekker tenke over det. Eller.. jeg spiser fort sånn at jeg ikke skal rekke å tenke over det. Ganske smart se.

      • Tone Rokås Ånes mars 11, 2012 kl. 18:19 #

        Genialt!

Legg igjen en kommentar

