Plan for uke 11.

11 Mar

Moralen har vært relativ laber i dag, altså. Ikke mye sunt kosthold å spore. Men en lang gåtur reddet dagen. Ihvertfall hittil. Kvelden er enda ung!
En lavmoral-søndag gjør faktisk ingenting lenger, for nå er det virkelig blitt en vane at mandag er frisk start uansett hvor sucky helgen har vært. Ganske deilig! Søndagen får kontrollere meg, jeg kontrollerer mandagen.

Det er helt OK.

Jeg har store planer for uke 11, akkurat som jeg har for alle andre uker.
Eller.. 600 gram er kanskje ikke den største planen vi har sett, men. Jeg VIL se 87-tallet på slutten av denne uka og jeg SKAL.

I tillegg har jeg store planer om å få til et par vegetarluncher. Blir vel kanskje en falaffel eller to.

Grønnsaksburger, kanskje? Eller noe fullkronsris og grønnsaksfylt squash. Får surfe litt etter noe som frister.

Også er det vårrengjøring på gang da.. = meg; ikke så entusiastisk..

Planen for uke 11 ser slik ut:

Det skal bli godt med en ny uke nå! Har månedens legebesøk på tirsdag, så vet jo ikke om jeg brått blir friskemeldt. Da blir det brått omveltning i planene. Kjenner jeg er veldig klar for å jobbe, men skuldra er vel ikke helt enig.. Vi får se hva legen sier.

Håper alle får en fin, ny, frisk, blank uke!

Hvis noen har tips om vegetarretter som utgjør et komplett måltid, med litt proteiner, blir jeg kjempeglad!

9 kommentar to “Plan for uke 11.”

  1. Anja Holt mars 11, 2012 kl. 16:33 #

    Synes du alltid er så flink jeg….. Både med mat og trening. Mandag…. Skal ta meg selv i nakken!

    • Fra tjukk til smukk mars 11, 2012 kl. 16:34 #

      Jeg er ikke så flink når jeg stapper i meg 12 After eights i løpet av fem minutter f.eks:p Men vi får se det som fuel til trening!:)

  2. Anja Holt mars 11, 2012 kl. 17:32 #

    Jeg hadde 24 fererro rocher som middag på onsdag!

    • Fra tjukk til smukk mars 11, 2012 kl. 17:46 #

      Mmmmm. Det er i det minste godt.:p After eight er mitt minst favoritt godteri:p Bortsett fra vingummien jeg spiste til frokost i dag.

  3. Anna mars 11, 2012 kl. 18:47 #

    Kjempebra plan, masse god trening der gitt 🙂
    Og så lurt å få med rengjøring der også! Da vet du det blir gjort 😀

    Ang vegetar middag, hva med noe alà dette:

    1 boks tomatbønner
    1 boks kikerter
    1 boks hermetiske tomater
    1 løk (evt andre grønnsaker)
    Hvitløk?
    Krydder

    Kokes i ca 10 min på lav varme i en gryte, type chili con carne uten carne 😉

  4. Line mars 11, 2012 kl. 18:59 #

    Først og fremst, grattis med flott nytt tall på vekta. Å som jeg ønsker. Ser ut som en flott uke det der. Jeg er lei av å se 88.7 og vil og videre…..fort. Kanskje gjøre som deg, si at jeg skal ned så og så mye så funker det 😀 Det er lov å håpe.

  5. Ann-Kristin mars 11, 2012 kl. 19:25 #

    Tror det er viktig jeg å ha en type «Spisedag» hvor man kan slippe litt opp på kaloritelling (karbotelling)… så lenge man holder seg til en dag… gjeninnføre lørdagsgiodt!

    Ser ut som en god plan det der 🙂 heia heia 🙂 blir spennende å se hva legen sier 🙂 uansett, ha en fin uke 🙂

  6. Prosjekt8kg mars 11, 2012 kl. 20:14 #

    Hmm…hva med linsesuppe? Med opphakket løk, paprika og kanskje tofu? Tomatsuppe med kokt egg…hemm…Proteinpannekaker? Kommer ikke på mer 😉 Ha en god uke!

  7. Else mars 11, 2012 kl. 23:46 #

    Deilig at ting blir vane i stede for ork. Da er det liksom ikke det store stresset å ha en usunn dag, fordi man VET at man henter seg inn igjen. Ha ei fin uke!

Legg igjen en kommentar

