Heavy iHerbshopping tidlig på morgenen.

12 Mar

Våknet opp til en herlig lønningsdag og turen gikk rett inn på iHerb for å kjøpe nødvendigheter og fylle opp til vekt- og 200 kronersgrensa med unøvendigheter.

15 kommentar to “Heavy iHerbshopping tidlig på morgenen.”

  1. Anja Holt mars 12, 2012 kl. 08:49 #

    Ojjj, du bestiller mye rart som jeg er spent på! Skjønner jo ikke hva halvparten er engang…. men det er jo ikke rart du ser smashing ut? God dag ønskes!

  2. Line mars 12, 2012 kl. 09:37 #

    Jeg vil og kunne shoppe så mye hver gang. For meg er grensa 22 euro så jeg får maks 4 ting per gang stort sett.

    • Fra tjukk til smukk mars 12, 2012 kl. 11:23 #

      Det er delt opp i 4 pakker, altså!:)

      • Line mars 12, 2012 kl. 12:26 #

        Ah, trodde det var 2 pakker jeg. 🙂

      • Fra tjukk til smukk mars 12, 2012 kl. 12:48 #

        Neei. Var fire. Er et evig slit å finne ut hva som skal i hvilken pakke, for å få plass til mest mulig.

  3. Tone Rokås Ånes mars 12, 2012 kl. 11:11 #

    Ååååååh, herlig! Jeg tuslet litt rundt inne på Iherb i går kveld, men det ble aldri til at jeg orket å sette meg ned å fordele vekt, men jeg tror kanskje at jeg blir nødt nå 🙂

    Og concealeren, har du prøvd den eller satser du bare?

    • Fra tjukk til smukk mars 12, 2012 kl. 11:24 #

      Jeg bare satser. Jeg kunne trengt deg til å bli min personlige sminkør:p Suger på sånt..

      • Tone Rokås Ånes mars 12, 2012 kl. 11:33 #

        Haha, tull! Dessuten sliter jeg veldig selv med å finne concealere og foundations, så det blir mye satsing her også, hvis det er en trøst 😉

      • Fra tjukk til smukk mars 12, 2012 kl. 11:35 #

        Det er litt godt å høre, ja! Jeg bruker liksom Max factor sin. :p

      • Tone Rokås Ånes mars 12, 2012 kl. 11:56 #

        Jeg har også brukt en Max Factor-foundation sånn smått i det siste, og liker den faktisk veldig godt! Den gir meg dessverre urenheter da, så jeg har gitt den opp, men så frem man er fornøyd spiller det ingen rolle hva merket heter 😉

      • Fra tjukk til smukk mars 12, 2012 kl. 12:07 #

        Neei. Jeg har brukt den lenge.. Sikkert et par år. Var fornøyd i starten, men nå virker den ikke så bra lenger. Kan huden bli immun mot dekking? Eeeeh, kan vel ikke det.:p

      • Tone Rokås Ånes mars 12, 2012 kl. 12:55 #

        Haha, det tviler jeg i grunn på… Men hud forandrer seg jo mye da! Og det er også mulig at de har endret selve produktet. Hvilken er det du bruker?

  4. Onmymaytoperfect mars 12, 2012 kl. 17:07 #

    Sååå mye til bare 200?? Omg, jeg må også titte!

Legg igjen en kommentar

