ZMA – jeg boikotter deg!

12 Mar

Nå har jeg testet ut over en lengre periode og det kan rett og slett ikke være tilfeldig altså..

Nei takk!

Når jeg tar ZMA våkner jeg ALDRI. Jeg har til og med prøvd å halvere dosene. De norske dosene, faktisk. Altså mye svakere doser enn utenlandske. Går rundt i en døs hele dagen lang og det er umulig å våkne. De dagene jeg glemmer å ta det våkner jeg med sol i sinnet og spretter opp. Utrolig deilig. ZMA oppvåkning = ligge i sengen i 45 minutter og prøve å få beina koblet til hjernen, sånn at de gjør som jeg vil. Tissatrengt – ingen hindring. Morgenkardio? Glem det!

Så jeg får heller bare ha en forferdelig restitusjon, bli svakere, miste muskelmasse, sove dårligere, få kramper og dårlig potens.

Heller det enn å gå og sove hele dagen!?

2 kommentar to “ZMA – jeg boikotter deg!”

  1. Annette Helene mars 12, 2012 kl. 14:19 #

    God mandag:D håper du har kost deg i helgen 🙂 jeg har aldri opplevd slik av zma fra myrevolution 🙂 kanskje du skal prøve å bytte merke :)?
    Kos deg masse i solen idag:)

    • Fra tjukk til smukk mars 12, 2012 kl. 14:49 #

      Jeg tipper det er fordi at jeg trenger det, skikkelig. Men hvor lenge skal man gå rundt i en døs, liksom.. Kjøper multimineraler i Sverige som også dekker behovet. Får prøve dem igjen!:)

Legg igjen en kommentar

