I dag er selve dagen!

13 Mar

God morgen!

Jeg har allerede vært og levert snuppa i barnehagen og sittet på legekontoret i et kvarter, bare for å sjekke ut timelappen min og se at jeg ikke har time før neste mandag.. Og da klokka 09.15.

Full kontroll!

Da jeg kjørte hjem (legekontoret mitt er laaaaaaaaangt unna) fant jeg ut at dette er selve dagen! Dagen hvor alle redsler trosses. Dagen hvor grenser sprenges og frykt benektes.

Jeg skal ut og sykle!

Utstyret står klart.

Får håpe jeg ikke brekker skuldra denne gangen, da!

Er forkjølt av typen «nys!, nys!, nys!», og i litt laber form, så det blir bare en rolig tur. Også får jeg vente til sola har fått varmet opp verden litt..

I mellomtiden steker jeg opp litt kyllingfilet jeg kan spise til frokost/lunch denne uka.

Krydret med deilig estragon, paprika, sellerisalt og barbequekrydder. Har du ikke smakt kylling og estragon sammen? Prøv det! Det er så godt.

1.1 kg kylling til 89 kroner på Mega, denne uken! Løp og kjøp.

Ha en fin-fin dag! (og ønsk meg lykke til..)

10 kommentar to “I dag er selve dagen!”

  1. Trine mars 13, 2012 kl. 09:58 #

    Lykke til : )

  2. Tone Rokås Ånes mars 13, 2012 kl. 11:09 #

    Tøffa! Masse lykke til, og god tur 😀

  3. Chunkychicken mars 13, 2012 kl. 12:01 #

    Håper turen gikk bra! Takk for kyllingtips foressten. Jeg skal løpe og kjøpe 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 13, 2012 kl. 12:08 #

      Har ikke kommet meg ut enda, men er på vei nå!:D
      Jeg kjøper som regel kylling i Sverige, så vet ikke om det er så billig, men regner med at det er det, siden det var tilbud!:p Er Coop kylling..

  4. Kristine mars 13, 2012 kl. 12:24 #

    Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg har smakt estragon i det hele tatt :O Kalrer ihvertfall ikke tenke meg hvordan det smaker atm.. Masse lykke til på sykkelturen!
    Tirsdagsklem 🙂

  5. Anna mars 13, 2012 kl. 12:43 #

    Spennende, masse lykke til! 🙂
    Fint at du tar tyren ved hornene (eller sykkelen ved styret i ditt tilfelle;) ) en gang må jo bli den første turen igjen, og godt du kjente at dagen var kommet 🙂
    GLEDER meg til å lese oppdatering fra deg!

  6. Ida mars 13, 2012 kl. 13:48 #

    Estragon er et knallgodt krydder som nok muligens blir brukt litt lite generelt. Jeg hadde det ikke i skapet før jeg smakte nakkekoteletter i estragonsaus! DET var godt det! Så nå blir det å teste kylling og estragon. Krydrer du med bare estragon og steker? Eller salt, pepper, annet?

    • Fra tjukk til smukk mars 13, 2012 kl. 13:52 #

      Jeg hadde på paprikapulver, sellerisalt, barbequekrydder og litt urtesalt!:) Stekte på den ene siden (i smør) snudde og krydret og stekte dem litt på andre siden og slang dem inn i ovnen:)

      • Ida mars 13, 2012 kl. 14:04 #

        Jeg leste igjen etterpå, og så at det var mer krydder du brukte! Blind på begge øya noen ganger 😉 Hva slags barbeque-krydder bruker du?

  7. Prosjekt8kg mars 13, 2012 kl. 19:16 #

    Estragon har vi faktisk i vårt meget store krydderutvalg, men har jeg brukt det på kylling..? Trokke det! Men skal prøve nå når du sier det er godt 🙂 Lykke te med syklingen!

Legg igjen en kommentar

