Jeg overlevde!

13 Mar

Yes, da var første sykkeltur etter skulderbrudd unnagjort!

Glis nummer 1.

Glis nummer 2:p 

Med buksa i sokkene! Nais.

(Hvis noen skulle lure på det utrolig hippe interiøret som omgir meg, så har det seg sånn at vi kjøpte et eldgammelt hus for et år siden og vel… har ikke akkurat så mye penger til å pusse opp for, så vi tar litt og litt! Blått er flott!)

Sykkelturen var ganske deilig, men litt skummelt! Syklet opp og ned mange fortauskanter uten å tryne, så det går tydeligvis an da! Good to know.

Det er annerledes å sykle ute enn det er å spinne altså. Blir sliten i beina på en helt annen måte og overkroppen må vendes til belastningen. Kjente det ganske godt i skuldra. De sier jo at skuldrene tar i mot mye belastning når man sykler, selv om man ikke skal lene seg noe særlig på armene. Må vel bygge sakte opp, så jeg får ta noen småturer denne uken og bygge på gradvis. Sykle til og fra trening kanskje. Også må jeg få justert opp styret litt.. Kan ikke lene meg for mye frem over enda.

Kjente at formen er mye bedre i år, enn den var i hele fjor sommer, så vintertreningen har tydelig lønt seg.

13 kommentar to “Jeg overlevde!”

  1. Anna mars 13, 2012 kl. 14:01 #

    Gratulerer med vel utført (og vel ovelevd!) sykkeltur 😀
    Måtte det komme mange flere i nærmeste fremtid!

  2. Ida mars 13, 2012 kl. 14:03 #

    Så bra!! Nå fikk jeg lyst til å ta frem sykkelen også! Men, må uansett vente til helga. Kan liksom ikke dra på sykkeltur med knerten enda 😉

  3. Line mars 13, 2012 kl. 14:44 #

    Å så flott. Grattis med vel gjennomført tur. Jeg gleder meg til min runde. Eeek. Kul dør 😉

    • Fra tjukk til smukk mars 13, 2012 kl. 21:27 #

      Tusen takk! 🙂 Bare til å glede seg!
      Ja, bestemor på 94 hadde god smak! :p

  4. Anja Holt mars 13, 2012 kl. 14:45 #

    Jeg har bestemt meg for at jeg skal sykle til helgen om solen titter frem, jeg må bare…. og særlig etter dette innlegget! For et fantastisk smil!

  5. fra84til62 mars 13, 2012 kl. 15:45 #

    Fantastisk gøy med frisk luft og ikke minst sykling! Så ut som du var happy der ja ^^

  6. Prosjekt8kg mars 13, 2012 kl. 19:27 #

    Har ikke fulgt med deg så lenge enda at jeg vet hva som skjedde med armen din, men regner med du trynte på sykkel..? Vel «tilbake på hesten»! 😉

    • Fra tjukk til smukk mars 13, 2012 kl. 21:29 #

      Oh yes! Tryna av sykkel! :p
      Ja, dette var en rooooolig «skrittetur» :p

  7. minslankekur mars 13, 2012 kl. 22:34 #

    Sådan! Bare op på hesten (eller cyklen om man vil) igen.. Well done!

Legg igjen en kommentar

