I’ve got several confessions to make!

14 Mar

Jaa, da skal jeg liksom skrifte om mine synder. IGJEN. Av og til tenker jeg at det er et under at jeg har gått ned noe i det hele tatt, sånn som jeg stadig vekk er ute og kjører. Jeg og sikkert mange feit-folk-fiendlige treningsfriskuser.. Men får det jo til da, så er kanskje ikke så ille likevel.. Men det kunne jo vært bedre.

Husker du denne planen?

Vel! Jeg har ikke trena som jeg skulle. Har vært ute på en morgenkardio (på mandag), har ikke vårrengjort noe som helst. Og maten? Den har vært helt på trynet! Ikke søren om jeg er i nærheten av å nå de 5000 kaloriene jeg måtte ha i minus for å gå ned til 87.9 kg. Har faktisk 4707 igjen. (For DET skjer på tre dager! (Les: ironi) Har deltatt på småspising-dagene 2012, OG vunnet!. Dessuten har jeg vært så muggen som det går an å få blitt. Så kan ikke skylde på at jeg har vært opptatt med å spre glede i nærmiljøet heller.

Treningen kan jeg unnskylde med at jeg har vært syk, men likevel da. Må ikke trykke inn noe i trynet hvert 5. minutt av den grunn.

I dag skal jeg ihvertfall få trena skikkelig. Det hjelper bare det. Så får jeg bare affirmere meg igjennom dagen. Bestille direkte fra universet at: «Det er lett for meg å spise bare det jeg trenger, sånn at jeg kan rase ned i vekt. Takk!»  Og visualisere en drit-slank Fra tjukk til smukk, på stranda i sommer. Med sprettrumpe.

Akkurat sånn, bare i den Britiskbleke utgaven.. Og med mammapupper..

Er det noen andre som trenger å skjerpe seg litt, på enten den ene eller den andre måten, og som kan gjøre det sammen med meg i dag?

17 kommentar to “I’ve got several confessions to make!”

  1. Line mars 14, 2012 kl. 08:48 #

    Jeg hadde det sånn i helgen, men litt med vilje. Spiste det jeg hadde lyst på, innenfor hva som er lov, men dog mer enn normalt. Ikke trente jeg som normalt heller. Men etter snik veiing, så går det rette veien, veldig rette veien, hele veien til et nytt tall allerede. Nå må jeg bare holde det.

    Du vet aldri hvordan kroppen reagerer….ihvertfall gjør ikke jeg det med min.

    • Fra tjukk til smukk mars 14, 2012 kl. 10:02 #

      Jeg gjorde det i helgen.. Og på mandag.. Og i går.

      Så ja.:p Da er det nok liksom. Men er så syyyyyyykt sulten om dagen. Sulten riiiiver i magen type 20 minutter etter at maten er inntatt. Får prøve å kutte ned litt på karbohydratene, så kanskje det blir litt bedre.

      • Line mars 14, 2012 kl. 13:05 #

        Det kan hjelpe ja. Jeg merker jeg blir mye mer sulten av karbohydrater enn annen mat. Men jeg kjenner den sulten, veldig godt.

      • Fra tjukk til smukk mars 14, 2012 kl. 14:55 #

        Ja, jeg er ikke så veldig sensitiv på det til vanlig, men hvis jeg spiser litt mye i et par dager så kjenner jeg det. I helgen ble det mye og da må jeg knipe inn noen dager også kan jeg løsne opp litt. Hurra.:p

  2. Trine mars 14, 2012 kl. 09:06 #

    Måtte le av småspisingsdagene – haha ; )
    Men nå er det på tide å vinne over både de og vårrengjøringen ! Get to it girl !! You can do it :))

    • Fra tjukk til smukk mars 14, 2012 kl. 10:04 #

      Verre med vårrengjøring enn trening og mat. Aversjonen mot det stikker virkelig dypt!:p

      Men kaoset i huset representerer vel stort sett kaoset på innsiden. Det henger ofte sammen.

  3. Emilie mars 14, 2012 kl. 09:36 #

    Jeg må bare si at jeg synes uansett at du er imponerende flink.
    Dessuten ser du ut som en veldig pen jente, selv om jeg bare har sett smilet ditt.

    Vær stolt av deg selv! Det er en veldig god følelse som du fortjener, og hvis du kjenner skikkelig godt på den så kanskje bare den i seg selv kan hjelpe deg videre.

    Stå på! Jeg skal skjerpe meg sammen med deg i dag, og komme meg på trening 🙂
    Så hvis dagen ikke blir helt som du skulle ønske, kan du i alle fall være stolt av å ha inspirert noen andre!

    • Fra tjukk til smukk mars 14, 2012 kl. 10:09 #

      Åh, tusen takk for fine ord!:) Veldig snillt..
      Det er godt det er noen som gjør det sammen med meg da! Kos deg på trening!:)

  4. Anne B. mars 14, 2012 kl. 10:10 #

    Har hatt det sånn siste dagene jeg også, skjerpings!! 😛 Men godt å se det ikke bare er meg, hihi 😉

    • Fra tjukk til smukk mars 14, 2012 kl. 10:15 #

      Ja, det er alltid godt å være fler!:p Lykke til med skjerpings!:)

  5. Trine mars 14, 2012 kl. 10:24 #

    JEG må definitivt skjerpe meg… problemet er delvis å motivere seg til trening, men roten til selve onden, hvor næringen til alt det dumme jeg gjør kommer fra, er spiseforstyrrelsen min som blusser opp i tide og utide. Aaaaaargh. Vil være sunn og flink igjen! Vil gå ned i vekt på RETT måte, på den måten kroppen min fortjener; ikke ved å lene meg over doskåla.

    • Fra tjukk til smukk mars 14, 2012 kl. 10:38 #

      Huff.. Det er litt verre enn småspisingen min, føler jeg. Det er liksom ikke bare til å skjerpe seg da. Kanskje snakke med noen?

  6. Anja Holt mars 14, 2012 kl. 11:27 #

    Jeg blir med, jeg skal skjerpe meg og ikke være så nøye på ting som ikke er nøye. Som å la andres meninger gå innpå meg. Og så skal jeg fortsette, som deg, med å pusse vinduer, trene og spise det som gjør kroppen min glad! Takk for at du er du!

  7. Divamamma mars 14, 2012 kl. 14:19 #

    Haha… jeg ler meg ihjel… Det er så godt at det ikke er bare meg som er helt på utur innimellom… Var nesten på nippet til å gi opp for et par dager siden… Men nei!! Get back into it!!! We can do it!!!!

    • Fra tjukk til smukk mars 14, 2012 kl. 14:54 #

      Alternativet til å holde på er liksom så kjedelig, på alle måter..:p

  8. Tone Rokås Ånes mars 14, 2012 kl. 23:05 #

    Føler du deg bedre om jeg forteller deg at jeg spiste sjokolade til frokost (og lunsj…) idag…..?

Legg igjen en kommentar

