Gærnetorsdag og magebilder.

15 Mar

God morgen! (Ja faktisk..)

Jeg sov til 12.30 i dag! Og følte meg UTHVILT da jeg sto opp. Det var lenge siden!
Den lille prinsessa mi har den siste uka, etter å ha sovet til 07 hele sitt 2,5 år lange liv, funnet ut at det er mye bedre å våkne klokka 06. Men i dag tok mannen henne på morgenen og det må jeg si rett og slett var helt magisk. (TAKK!) Jeg burde jo stå opp klokka 06 og komme meg ut på morgenkardio, men.. Får ta en ettermiddagskardio isteden.

For å feire at jeg har sovet ut, startet jeg dagen med en cafe au lait med cocosa i! Altså kaffe MED melk. Gærne meg altså!

Og en spiseskje fiskeolje da.. Som hadde en liksom sitronsmak som vel egentlig skal gjøre ting bedre, men som bare gjorde smaken mye verre. Takke meg til tran med fiskesmak.

Og vet du hva? Jeg har søren ikke lyst på grønnsaker til frokost, så jeg skal BARE spise et kyllingbryst. Mmmmhm!

Okei.. Kanskje litt paprika da..

I dag bestemte jeg meg for at jeg skulle vise dere noe som jeg egentlig ikke har lyst til. Nemlig den herlige, saftige bolledeigen jeg kaller mage. 

ADVARER OM STERKE BILDER FOR FAT HATERS!

Det første bildet er fra 25. desember 2009, dagen før jeg startet. Da målte fettkulen over midjen, eller Kul1, som jeg liker å kalle den 107 cm, midjen 103 og mitt desidert bredeste punkt; hoften eller Kul2 136.

Det andre bildet er fra i dag Kul1 måler 86 cm, midjen 86 og Kul2 113.

Er en laaaaaaaaaaang vei igjen, men ikke akkurat vanskelig å se at det har skjedd saker! Mest fornøyd med at kul 1 og midjen nå har samme mål.

På før-bildet henger jo da magen over trusekanten, så det er enda litt verre enn målene sier og..

So there it is! Så ille og mye verre kan det bli.

42 kommentar to “Gærnetorsdag og magebilder.”

  1. fra84til62 mars 15, 2012 kl. 13:49 #

    Fy søren, så flink du har vært 😀 Magen din er jo kjempefin nå, skulle ønske min så like stram ut 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 15, 2012 kl. 13:53 #

      Takk vennen!:) Den er ikke så stram fra siden altså..:) Men hjelper der også.

  2. Anne B. mars 15, 2012 kl. 14:17 #

    Kjempebra jobba!! 😀

  3. Anja Holt mars 15, 2012 kl. 14:18 #

    Steike skinn, for en forskjell! Du er rå, dødsrå faktisk, denne kan man ikke bli annet enn imponert over?

  4. Line mars 15, 2012 kl. 14:30 #

    Wow, for en forandring. Kjempe forskjell er det. Utrolig bra jobba. Kjempe flink har du vært.

  5. Tone Rokås Ånes mars 15, 2012 kl. 14:42 #

    Herregud, du er så fantastisk!! Så flink og så fin! Forskjellen er jo enorm! 😀

    • Fra tjukk til smukk mars 15, 2012 kl. 15:01 #

      Takk, snuppa!:D
      Ikke så veldig stolt over utgangspunktet, men det kan man jo ikke gjøre noe med.

      • Tone Rokås Ånes mars 15, 2012 kl. 16:35 #

        Enda bedre grunn til å være stolt over resultatet 😉 Store forbedringer er enda bedre enn små!

  6. Annette Helene mars 15, 2012 kl. 14:49 #

    Kjære deg for en fantastisk fremgang:D jeg er kjempe imponert !! Du har all grunn til å være kjempe stolt av deg selv:) dette var moro å se!
    Ha en herlig torsdag, baren er forresten nydelig 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 15, 2012 kl. 15:00 #

      Tusen takk, herlige Annette!:D
      Takk, da skal jeg prøve den! Har lurt på den noen ganger nå.

  7. jannike mars 15, 2012 kl. 18:36 #

    duuuuu eeeee soooo fliiiiink 😀 du bør være skiiikkeli fornøgd m deg sjøl! keep up the good work 🙂

  8. Prosjekt8kg mars 15, 2012 kl. 20:30 #

    For en forandring!! Jeg synes faktisk du ser ganske flott ut på bilde nr 2, selv om du synes du har langt igjen. Kvinnelig! 🙂

  9. Lisa mars 15, 2012 kl. 20:46 #

    For en forskjell! Jeg er imponert! Den er fin og markert! Du bør være STOLT!! Det der er bra motivasjon! Ha en fin kveld! :):)

    • Fra tjukk til smukk mars 15, 2012 kl. 20:56 #

      Takk!:D Men markert er den nok ikke!:p Fettet begynner å dele seg opp i bolker isteden for at hele bare er en stor fettklump. :p

      • Lisa mars 15, 2012 kl. 21:27 #

        Hmm.. Synes det ser ut som den er litt markert jeg da… Når du har gått ned litt litt, så vises det nok enda mer. Du trener jo så mye, at det må ha gitt effekt på magen 🙂

  10. Ingrid mars 15, 2012 kl. 23:01 #

    Woah! Så flink du har vært!!!

  11. Else mars 16, 2012 kl. 07:21 #

    Faen det der har du jobba for! Impressive!

  12. Emilie A mars 16, 2012 kl. 09:07 #

    WOW! Du har vært sinnsykt flink, det må jeg bare si!
    Tenkte med en gang på deg da jeg så denne: http://muffintop-less.tumblr.com/post/19222320025 😀
    Lykke til videre!

  13. Anna mars 16, 2012 kl. 11:41 #

    Wow! Et ord: I M P O N E R E N D E! 😀
    Du har jammen stått på, cudos! 🙂

  14. Ann-Kristin mars 16, 2012 kl. 11:48 #

    for en utrolig innsats og forandring! Må si jeg er utrolig imponert! Håper du er flink til å bruke dette som inspirasjon videre! jeg bruker selv før og nå bilder som inspirasjon når ting er litt tungt… og jeg ikke er klar for å gjøre den innsatsen som kreves… så tenker jeg at det er verdt det!

    Må si deg igjen: Godt å bruke andre som inspirasjon, og du er en klar inspirasjon! Det er helt klart! jeg heier på deg 🙂 Ha en fin fredag 🙂

    (beklager at jeg ikke har kommentert i de siste dagene, men tida har bare ikke strukket til med alle gjøremål, så har prioritert bort nette noen dager!)

    • Fra tjukk til smukk mars 16, 2012 kl. 15:57 #

      Hehe, jeg tenkte faktisk på deg i går kveld før jeg sovnet og lurte på hvor du hadde blitt av!:p Siden du ikke har skrevet noe i det siste.. Kjekt å være litt vekk fra internetten innimellom.:)

  15. Chunkychicken mars 16, 2012 kl. 11:57 #

    Ser ut som to forskjellige personer jo! Kjempebra jobba 🙂 Min mage er fremdeles bolledeig. Hehe..

    • Fra tjukk til smukk mars 16, 2012 kl. 15:55 #

      Tusen takk!:D Min er litt bolledeig den også altså. Kan hende bildet lyver litt. Kanskje mer kringle enn bolle.

  16. Fay mars 18, 2012 kl. 10:16 #

    Fy fader du har vært kjempeflink!! Du er rå!! Gleder meg til å se fortsettelsen 🙂

  17. synsegulla mars 19, 2012 kl. 21:42 #

    Jeg synes du har kjempefin mage, håper min en dag kan se sånn ut!

  18. Karen mars 20, 2012 kl. 10:51 #

    Wow, du har vært skikkelig flink! Kult å se at du bruker styrke som treningsmetode, det er så bra:)

  19. Oppdrag under 60 kg mars 30, 2012 kl. 10:48 #

    Wow, stor forandring. Gratulerer og lykke til videre 🙂

  20. Katrine. O mai 8, 2013 kl. 14:13 #

    Sinnsykt bra !! :O

Legg igjen en kommentar

