Da har jeg gjort jobben min, men du må ikke tro det var med et smil.

16 Mar

Jada.. I dag har jeg forbrent 552 + 866 + 177 aka 1295 kalorier netto, etter at de jeg ville forbrent bare ved å sitte på rumpa, er trukket ifra. Og vet du hva?

Jeg har sutra meg igjennom hver eneste kalori!

Ja, i dag har jeg vært skikkelig FML.

FML for at jeg nå har gått ned 24 kg og da skal liiiide og slite mye mer for hvert gram som skal av! FML! FML! FML!

Synes ikke det er særlig logisk.. Man går ned, forbrenner mindre fordi at man har mindre å drasse rundt på, men blir man mindre sulten eller glad i mat? Åh, nei du! Det kan du bare glemme! Blir faktisk bare mer sulten og opphengt i mat.

VERDEN ER SÅ URETTFERDIG!

Trøkker innpå med proteiner og dritt, men det hjelper ikke. Problemet er jo ikke sult i magen, men sult i hjertet og hodet.

Det trengs litt annen ammunisjon for å fikse opp det, men jeg er ikke helt der i dag.

Etter å ha sutret meg igjennom 3 timer med drittkardio har jeg funnet ut at det får være whatever.

Se om jeg bryr meg, a!

Innimellom må man bare sutre seg igjennom ting, før man plukker seg opp og bare fortsetter. Jeg hadde jo som mål å gå ned 600 gram denne uka. Men har bare lagt inn arbeidet til 300 gram. Så kanskje like greit å droppe den veiedagen i morgen og heller gå for 600 gram neste lørdag.

Vi får se!

12 kommentar to “Da har jeg gjort jobben min, men du må ikke tro det var med et smil.”

  1. Annette Helene mars 16, 2012 kl. 16:36 #

    Du er kjemPEFLINK:D Dette klarer du, du har kommet så utrolig langt:D Ha en strålende fredag og kos deg med god samvittighet:)

  2. Trine mars 16, 2012 kl. 16:41 #

    Kjenner meg igjen i det du leser. Slik føltes det da jeg gikk fra 82 til 70 kilo, og plutselig ville ikke kroppen mer. Plutselig trengte den ENDA mindre mat og ENDA mer trening for å fortsette nedover. Det endte opp med at vekta ikke rikka seg på over et år.

    Eneste trikset jeg har, er pass på at du trener styrke. Muskler forbrenner fett, selv når man sitter i sofaen og forbannet livet 😉

    • Fra tjukk til smukk mars 16, 2012 kl. 19:16 #

      Hehe, ja. Trener jo styrke.:) Kunne trent litt mer da.
      Nå som jeg ikke har så mye hjelp av masse ekstra fett så ligger nok nøkkelen i å skjerpe kosten. Men jeg er så glad i mat da.. Så gjør ikke det med lett hjerte.. Men det er jo bare for slankeperioden, så kan man spise litt mer etter det.

  3. Ann-Kristin mars 16, 2012 kl. 16:44 #

    For en utrolig innsats du har lagt ned i dag 🙂 Så bra 🙂

    Når jeg har den sultfølelsen du beskriver drikker jeg vann… og grønn te… og kaffe… Så går det over etter hvert når jeg får i meg nok… men det er ingen god følelse når det står på som verst… det er sikkert, men det er de som greier å ståmot matinntak i de fasene som lykkes 🙂 heia heia 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 16, 2012 kl. 19:17 #

      Jeg tror jeg må bli flinkere til å drikke vann. Dårlig på det om dagen og tørste kan ofte forveksles med sult her..

  4. lena mars 16, 2012 kl. 16:55 #

    så superflink du er:) mulig du har skrevet om dette tidligere, men har du noen gode forslag til magetrening? bruke rå ta situps og planken da:)

    stor klem

  5. Prosjekt8kg mars 16, 2012 kl. 18:20 #

    Hihi, jeg liker sutreinnleggene dine! De er morsomme 😉 You can do it, you can do it!! 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 16, 2012 kl. 19:14 #

      Ja, det er godt du finner det underholdenden.:p Det er jo ikke sånn veldig alvorlig, men blir litt oppgitt innimellom!

  6. Fra84til62 mars 16, 2012 kl. 23:48 #

    Sier meg enig i å droppe veiedagen denne uken;)

    Selv om du har sutret så har du uansett vært kjempeflink:D

  7. Line mars 18, 2012 kl. 12:39 #

    Jeg føler med deg, for jeg vet hvordan det er. Men gi ikke opp, du klarer dette. Du er helt rå.

Legg igjen en kommentar

