Måledag nummer 2 i 2012

17 Mar

Needless to say var ikke veiedagen videre vellykket. Ikke akkurat mislykket heller, men ingen nedgang. Jeg har kommet omtrent halvveis i kaloriregnskapet mitt på vei mot 97.9, så tar med meg resten av halvparten inn i den nye uken. Orker ikke noe hardkjør nå. Eller. Gidder ikke. 2405 kalorier igjen ned dit.

Tok en målerunde isteden da. 

Helt ok. Kroppen har tydeligvis blant annet prioritert leddene i denne perioden. Håndledd,  knær og ankler.

Jeg er fornøyd altså! Nå synes jo alle cm mye mer enn det gjorde da jeg var mye større. Også kjenner jeg kroppen min veldig godt og vet at den i de neste kiloene kommer til å gi i fra seg mest på lårene. Den er finurlig sånn. Da jeg back in the days gikk ned til nederst på 70-tallet begynte den å gi fra seg fett på leggene. Først da. Kroppen gjør som kroppen vil!

Nå sitter jeg og psyker meg opp til langkjøringsspinning. Tror jeg dropper karboloading denne gangen, jeg. Føler ikke jeg trenger det, siden intensiteten ligger på et moderat nivå. Tar med BCAA på flaska og skal prøve å få i meg noe frokost, men vet ikke hva.

Føler meg lite inspirert i dag også. Sorry altså. Ikke videre motiverende å lese om en furten, barnslig slanker som er sur på verden, fordi at ting er urettferdig. Men jeg gidder ikke lyve og late som at alt er enhjørninger og regnbuer hele tiden heller! Cause it ain’t!

Men det går over.

Ha en fin lørdag!

6 kommentar to “Måledag nummer 2 i 2012”

  1. Divamamma mars 17, 2012 kl. 11:34 #

    Det blir tungt innimellom… Det er ikke å legge skjul på:)

    Håper du finner motivasjonen på trening i dag!

    Lykke til!!!

  2. Trine mars 17, 2012 kl. 12:33 #

    Vet du hva, det er litt godt å vite at man ikke er alene om å mangle motivasjon i perioder. Slanking er ingen dans på roser! Gratulerer med fine resultater 🙂

  3. fitnessista mars 17, 2012 kl. 15:46 #

    Jeg synes du har hatt kjempebra framgang! Dette skal du være fornøyd med 😀 Hoftene har jo krympet masse siden start!
    Trå til skikkelig på spinningen, bare tenk på følelsen du får etterpå 😀
    Ha en fin helg ❤

  4. jannike mars 17, 2012 kl. 15:54 #

    du har virkelig gjort jobben din, d e d inga tvil om! virkelig flink e du! d der var jo fantastiske resultat! 😀
    eg har dessverre gått opp i vekt dei siste vekene, men eg har heller ikkje vore so flink som du 😛

  5. Line mars 18, 2012 kl. 12:38 #

    Kjempe mål, grattis med mange cm ned. Litt morsomt å se hvor like målene våre er, og vi ligger på ca samme kg og. Jeg venter og på at fettet i leggene forsvinner.

    • Fra tjukk til smukk mars 18, 2012 kl. 12:42 #

      Fettet i leggene forsvant ikke her før sånn rundt 75 kg faktisk. den gangen da. Det kan jo ha endret seg, men jeg tviler. Dessverre.:p

Legg igjen en kommentar

