Takeoff trening på lørdag!

17 Mar

Om jeg får si det selv, så er jeg rett og slett, i likhet med Gærne Ivar, helt motherf******* RÅ!

(janteloven kan gå og legge seg!)

Etter 3 timer kardio i går, underskudd på kalorier, uten noe slags oppladning av hverken karbohydrater eller det ene eller det andre, fullførte jeg to timer spinning med glans! Jeg SMILTE meg igjennom hele timen. Pur lykke. Timen er lagt opp sånn at man skal veksle mellom 75 og 80% av makspuls de første 70 minuttene, så er det en liten 3-4 minutters pause før 4 drag a 6 minutter hvor pulsen skal ligge på 80%, 2 minutter pause i mellom, også et 4 minuttersdrag til slutt. Kjenner den, kan du si! I dag måtte jeg heller streve for å ikke ta for hardt i og få for høy puls.

Og ikke nok med det! Etter timen kjente jeg at jeg var langt i fra «tom» og ferdig, så jeg utførte denne økta:

10 x 10 (!!!) smal beinpress, med 8 x 130 og 2 x 140 kg! Den gamle rekorden mi var 8 x 130 kg. Hva skjedde?

Dette trengte jeg altså! Ingen kan stoppe meg nå!:D Og i dag skal jeg jaggu ikke spise over dagsbehovet mitt.

Watch me!

Kanskje i morgen. :p

12 kommentar to “Takeoff trening på lørdag!”

  1. Trine mars 17, 2012 kl. 17:04 #

    Jesus, du er faen meg RÅ! 😀

  2. Anja Holt mars 17, 2012 kl. 17:11 #

    Holy crap! Du er ikke bare rå, du er DØDSRÅ! Utrolig bra økt, og jeg har litt samme erfaring med å starte relativt «tom», minimal frokost (eller ingen) før lørdagstreninga gir PANG i kroppen min. Gleder meg til å høre hvordan dette ender!

    • Fra tjukk til smukk mars 17, 2012 kl. 17:13 #

      Her går det så opp og ned med det ernæringsgreiene at det er helt umulig å vite hvordan det slår ut. Så det er veldig kjekt når det klaffer da!

  3. Divamamma mars 17, 2012 kl. 18:45 #

    Oh.. Shit! Det var litt av en trenings runde du har hatt!! Fantastisk!!!!!! Flink flink flink!!!!
    Jeg hadde vært stein dau ca halvveis! Haha!

  4. jannike mars 17, 2012 kl. 19:46 #

    åå herlighet du e RÅ! gratulere med VEL gjennomført treningsøkt 😀

    • Nina mars 17, 2012 kl. 20:49 #

      U go girl! Fytti du er rå! 🙂

  5. Anna mars 17, 2012 kl. 21:41 #

    Jess, du er rå!! 😀
    Hold på denne gode følelsen, nyyyt hardtreningen!
    Ha en fortsatt fantastisk helg 🙂

  6. Tone Rokås Ånes mars 17, 2012 kl. 23:36 #

    Hun er så rå, rå, rå, dødsrå, dødsrå!

  7. Fra tjukk til smukk mars 18, 2012 kl. 00:17 #

    Thank you, babes! Jeg flyter fortsatt på bølgen!:D

  8. Line mars 18, 2012 kl. 12:38 #

    Sykt mye vekter på bena du. Kjempe bra. Du er helt rå.

  9. Prosjekt8kg mars 18, 2012 kl. 19:22 #

    Gale, gale (men flinke!) damen!! 😀

Legg igjen en kommentar

