Plan og mål for uke 12

18 Mar

God søndag!

Da er vi i gang med en ny uke! Skal jo da til legen i morgen og vet ikke om jeg blir friskemeldt, eller hva det er som skjer. Like spennende hver gang.
Planen per nå ser uansett slik ut:

Jeg er ekstremt svak på forside av lår. Det er noe som virkelig må trenes opp. Liker det ikke, for det er jo så slitsom, men må bare få gjort noe med det.
Det skal vel være slitsomt å trene, men det betyr ikke at man trenger like tanken på det.. Jeg er en bedaglig anlagt sjel.

Har du noen spennende planer for uka?

Håper alle får en fin en!

3 kommentar to “Plan og mål for uke 12”

  1. Trine mars 18, 2012 kl. 10:50 #

    Bra plan, lykke til! 🙂 Jeg vet ikke helt hva uka vil bringe, men gubben kommer hvertfall hjem fra offshore på torsdag. Også begynner jeg med nytt fag i morgen 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 18, 2012 kl. 10:51 #

      Takk for det!
      Så spennende med nytt emne. Det minner meg på at jeg begynner på skolen igjen om bare noen små uker. Uæææh!!

  2. Line mars 18, 2012 kl. 12:40 #

    Fin uke det der. Stå på!

Legg igjen en kommentar

