iHerbheaven og middagshell.

20 Mar

I dag kunne jeg hente tre herlige pakker fra iHerb! Postgangen er fantastisk om dagen. Har ikke ventet i mer enn syv dager på ei pakke den siste tiden.

Her er godsaker som stevia hasselnøtt, chocolove, chocorite proteinpulver, gojibær, peanøttmel, allroundkrydder, Hempfrø, Spirulina, Maca og kokosolje.

Sånt gjør meg glad, langt inn i hjerterota!

Det som ikke gjør meg så glad, derimot, er kjedelig middag. Jeg er jo en veldig sulten og matglad person. Jeg ELSKER mat. Og når da 1/3 av dagens måltider er ganske kjedelig.. Da blir jeg trist i hjerterota.

Kjærstens middag:

Min middag:

Eggerøre med skinke, philadelphia og løk. Gadd ikke prøve å få det til å se godt ut en gang.. Det var greit altså, men eggerøre er liksom ikke middag. Blir ikke middagstilfreds av det. Men måtte ha en liten restedag i dag, for jeg kan ikke kaste mat. Det går bare ikke. Blir utrolig trist når jeg en sjelden gang er nødt. Dessuten er mars en aldeles forferdelig økonomimåned! Forsikringer og veiavgifter og høye strømregninger og dritt og møkk bare renner inn i nettbanken.

Sånn er det å bli voksen! 

4 kommentar to “iHerbheaven og middagshell.”

  1. Lisas hverdagslykke mars 20, 2012 kl. 21:27 #

    Kom gjerne med gode oppskrifter med peanøttmelet i. Jeg har to pakker, men har ikke fått testet det enda.

  2. Prosjekt8kg mars 21, 2012 kl. 10:57 #

    Jeg hater virkelig også å kaste mat! En gang i de magre studiedager gikk jeg ei uke uten råd til å kjøpe mat..huff..da virkelig spinket jeg og sparte på det lille som var i skapene..Nei, mat skal man være glad for at man råd til og IKKE kaste 😉

    • Fra tjukk til smukk mars 21, 2012 kl. 17:25 #

      Ja, huff altså! Jeg lever jo stundentlivet.:p Men kommer nok ikke til å kaste mat med bedre samvittighet etter det heller.:p Da skal jo studielånet betales ned!:p

Legg igjen en kommentar

