Trenings 20. mars

20 Mar

Ladet opp til trening med dette herremåltidet.

Kaffe med cocosa, lavkarborundstykke med spekeskinke og et glass smoothie. Trengte en liten karbofix siden jeg spiste alt for lite av det i går.

Du vet du er sulten når du ikke rekker ta bilde før du allerede har forsynt deg!

Litt kaos, men. Varmet opp med nedtrekk (10 kilo! wohooo!), hyperextentions og markløft med kettlebell.

Øker fortsatt forsiktig på markløften. 40 kg i forrige uke. 43 kilo denne uken. Også prøvde jeg benkpress for første gang siden skulderbruddet. Det er en øvelse som virkelig utfordrer overarmsbeinet mitt, så den må jeg nok begynne å gjøre fast.

Bicepsen min altså. Det er så tragisk. Må få til et ordentlig opplegg på bicepstrening. Jeg er generelt veldig svak på forsiden av kroppen.

Hadde store planer om å gå en tur før jeg hentet snuppa i barnehagen, men må ta henne med til legen i hui og hast, så da ble det ikke noe av det.

Det blir ikke alltid som man planlegger, spesielt ikke når man har små barn. Går bra med henne altså. Bare en betent finger.

Dette er jo forresten en av årets aller mest spennende dager! Den store selvangivelsedagen. Har dere sjekket og er dere fornøyd? Jeg har betalt aaaalt for mye i skatt, så får igjen en liten formue.. Men den er allerede brukt opp på diverse gjeld, så blir ikke noe rikmannsliv her, dessverre.

Ha en fin dag videre!

7 kommentar to “Trenings 20. mars”

  1. anjaholt mars 20, 2012 kl. 14:06 #

    Jeg fikk igjen. Litt. Men bedre enn å betale! Og jeg har dager hvor jeg er så sulten at jeg kaster meg over maten. Bilde får vente!

  2. silje's fremgang mars 20, 2012 kl. 14:40 #

    Den maten såg bare super herlig ut…:D

  3. Annette Helene mars 20, 2012 kl. 16:11 #

    Flink du er:) høres ut som meg før jeg skal ta bilde av maten:)
    God bedring til lille snuppa, håper hun har det bra 🙂
    Jeg er ikke fornøyd med skatten, ødela hele dagen min!!!
    Ha en strålende tirsdag:)

    • Fra tjukk til smukk mars 20, 2012 kl. 16:51 #

      Tusen takk!:D Det går bra med henne. Bare illeeee utålmodig.:p Kjedelig å være liten og ikke få fly rundt som man selv vil. Så kjipt med skatten! Håper det ikke var sånn alt for ille da. Klem.

  4. Ann-Kristin mars 20, 2012 kl. 17:42 #

    Bra økt 🙂 flink du 🙂 tror det er viktig at du øker sakte men sikkert på vektene ja, så du har full kontroll på hvordan kroppen reagerer… det har begge mine pt’er vært opptatt av, der jeg har mine skavanker 🙂 blir spennende å følge deg i benkpress og ikke minst fremgangen fin i markløft 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 20, 2012 kl. 17:54 #

      Ja, jeg har jo en rygg som er skjev ut av en annen verden, så jeg kan ikke kjøre for hardt på den. Må få inn rett teknikk først og det gjøres nok best med en gradvis økning og ikke bare hoppe på det tyngste man klarer med en gang!:)

  5. Benedicte mars 20, 2012 kl. 20:36 #

    Her ble det en skikkelig god baksmell:((( Men men , kan ikke deppe pga det! Hørtes ut som ei god økt du hadde ihvertfall:) Ha en fin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

