Dagens sykkel. Dagens tryn. Dagens bekkenløsning.

22 Mar

Da har jeg kommer hjem fra trimrunden min.

Her er dagens outfit, sånn som en slags motvekt mot all Rönishreklamen som foregår rundt på X-lifesponsede blogger om dagen.

Hot or not?

Tok først en runde med bakkesykling. Bakkene var ikke så heftige som jeg husket dem fra i fjor. Det betyr vel at formen er bedre?

Se så fort det gikk i en nedoverbakke! Look mom, no hands!

Gjennomsnittspulsen på denne 58 minutters runden var 81% av maks. Fornøyd med den.

Etter det krafttaket tok jeg en rolig runde, for å få litt dritt ut av beina.

Gjennomsnittspulsen på den runden lå på 75% og det er jeg også fornøyd med! Litt funfact er at akkurat denne siste runden brukte jeg rundt en time på i fjor, da jeg syklet så hardt jeg kunne. Og i dag som jeg nesten ikke tråkka engang brukte jeg 55 minutter!

Yay me!

Jeg klarte så klart å tryne i dag også. Denne gangen stillestående. Jeg snudde retning midt i en nedoverbakke og hadde da på det tyngste giret. Tenkte ikke på at det kunne bli litt tungt og når jeg da ikke klarte å tråkke rundt så klarte jeg heller ikke komme på at jeg måtte løsne skoen fra klikkpedalen. Så da hadde jeg valget mellom å tryne ned i en grøft, eller på asfalten med skuldra først. Valgte det siste, av en eller annen grunn. Men det gikk bra. Føltes nesten som at jeg fikk knekt opp litt.

Prisen for årets klumse går til: Fra tjukk til smukk.

Da jeg kom hjem og gikk av sykkelen fikk jeg tidenes bekkenløsningsanfall. Hadde ikke så veldig bekkenløsning da jeg var gravid, men hadde en SYK symfyseløsning. Det sitter på innsiden av lårene og kan være bra lenge også plutselig så smeller det. Men det går heldigvis fort over.

Litt krigsskader må man ha! No pain, no gain.

Tilsammen på disse rundene brant jeg av 1200 kalorier, så jeg kan vel trygt nyte middagen min i dag..

6 kommentar to “Dagens sykkel. Dagens tryn. Dagens bekkenløsning.”

  1. Divamamma mars 23, 2012 kl. 01:30 #

    Det er tydelig at formen fin har blitt bedre da!!! Så bra!!!!!:) flinka!!!

    Du er skikkelig uheldig assa… Flaks du ikke skadet skulderen igjen da! Huff, det hadde jo vært tragisk!

    Keep up the good work!!!!!

  2. minslankekur mars 23, 2012 kl. 19:01 #

    Uhhh… pas på den skulder :/ Det ville være noget dritt at knække den igen nu.

    Men flotte træningsrunder, det er altid godt at kunne sammenligne med tidligere, gode resultater du har fået dig 🙂 SÅ BRA!

    • Fra tjukk til smukk mars 23, 2012 kl. 22:50 #

      Så uflaks kan jeg ikke ha altså! Knekker jeg den igjen så er det noe alvorlig galt med verden.

  3. Sandra Linnea mars 25, 2012 kl. 13:03 #

    Hvilket program er det du har brukt? Er den tilgjengelig på iPhone også? 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 25, 2012 kl. 19:04 #

      Hei!:)
      Cardio trainer, heter det! Vet ikke om det finnes for iPhone, men det finnes helt sikkert andre! F.eks Endomondo? Den har jeg hørt skal være bra.

Legg igjen en kommentar

