Støl.com og kyllingsalat.

22 Mar

Herliget, jeg er fortsatt støl etter mandagens bein/rumpetrening og ikke minst tirsdagens overkroppsøkt. Er det mulig det a? Gjorde ingen nye øvelser, men.. Det er vel Myorepsa som kjens da. Hater å være støl, elsker å sutre over det!

Hadde så lyst til å trene styrke i dag, men det får nok bli en sykkeltur. Fantastisk vær ute i dag! Det er varmt og sola skinner og det er nesten ikke noe vind. Jeg får vel bite i det sure eplet og begynne å sykle litt bakker.. Det er kjedelig og fælt, men det må gjøres. Har en fin bakke rett utenfor her som er av varierende stigning, men egentlig ganske slækk og som er noen kilometer lang, så den er nok et kjekt sted å starte. Bakkesykling er kanskje ikke det beste man kan gjøre med støl rumpe, men. Noe må jeg gjøre.

Først står dagens første måltid for tur. Jeg har rørt sammen 1 boks ekstra lett rømme, ca 60 gram lettmajones, 200 gram grillet kylling, snackpaprika, 1/2 grønn chili, 1/4 rødløk, en liten sprut lime, masse barbequekrydder, litt curry, havsalt og urtesalt. Lot det kose seg i kjøleskapet i en halvtimes tid. Majonessalater trenger å få «satt» seg.

Innhold per 100 gram er 150 kalorier, 3.3 gram karbohydrat, 11.9 gram protein og 9.9 gram fett.

Er det noe som virkelig ikke smaker noe særlig, så er det magre meieriprodukter, så her er det bare til å pøse på med krydder. Takke meg til seterrømme og skikkelig fet majones.. Men sånn psykisk så passer det dårlig for meg å måtte begrense mengdene mat så mye som jeg hadde måttet om jeg hadde brukt det.

Skal nytes på de utrolige deilige lavkarborundstykkene som selges på den lokale bakeren her! (Ikke hele porsjonen da.. Holder med 1/4) For de som bor i Sarpsborg; Skoglund, sier jeg bare! Dra ditt, kjøpt og nyt.

8 kommentar to “Støl.com og kyllingsalat.”

  1. annettehelene mars 22, 2012 kl. 12:19 #

    Lavkarbo rundstykker? Amen, takk for tips:D
    Den frokosten så nydelig ut! Kan skrive under på at fete produkter smaker så mye bedre 🙂

    Herlig å være støl, da hjelper det å bevege litt på skrotten så musklene får mykt seg opp:)
    Været er jo fantastisk idag, har vært på løpetur:)

    Ha en strålende torsdag 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 22, 2012 kl. 12:29 #

      Jaaa! De er sååå gode. Så gode at jeg ikke helt kan tro at de er akkurat lavest på lavkarbostigen hva karboinnhold gjelder.. Men de er utrolig mettende, så mye tyder på at de ikke inneholder så mye av det.. Jeg får spørre neste gang.

  2. vaskeklut mars 22, 2012 kl. 12:21 #

    «Hater å være støl, elsker å sutre over det!» Haha, so true» Kjenner meg bare SÅ igjen der 😀

    • Fra tjukk til smukk mars 22, 2012 kl. 12:28 #

      Haha, ja! Uheldigvis så får jeg ikke noe sympati av han jeg bor sammen med, for han synes jo å være støl er verdens mest fantastiske ting.. Jaja.. Godt jeg synes nok synd på meg selv da!:) Koselig å se deg innom, forresten.:)

      • vaskeklut mars 22, 2012 kl. 16:27 #

        Tsktsk, du kan få all verdens sympati av meg, om jeg får litt av deg 😛 han jeg bor sammen med synes heller ikke synd på meg – og han trener ikke! Hmf. Aw, takk! 🙂 Jeg er innom nesten hver dag, men jeg er dårlig til å kommentere. Det gjelder egentlig alle blogger jeg leser. Kommenterer bare om jeg faktisk har noe å si, i stedet for sånne «bra innlegg!»-kommentarer. Om det gav mening?

      • Fra tjukk til smukk mars 22, 2012 kl. 17:29 #

        Det høres veldig bra ut!:) Desto hyggeligere er det å se deg!:D

  3. Lisa Myhren (@SuperRoosa) mars 23, 2012 kl. 09:29 #

    Nam det så digg ut! Det må jeg lage en dag 🙂

Legg igjen en kommentar

