Dritt-trening!

23 Mar

Du vet du har en skikkelig drittøkt, når du tenker at du mye heller drar hjem og rydder tidenes mest rotete hus!

En sånn økt hadde jeg i dag. Jeg burde jo skjønt det da noe av det første jeg opplevde på turen var at en svart katt løp over gata? Jeg spytta tre ganger over skuldra, men.. Syklet til SATS og hadde det fælt. Ingen energi i beina, vondt i armen, dritt og møk. Kommer på SATS og utfører noen aldeles fryktelige markløft, skal ta beinpress og klarer så vidt å få opp 120 kg, mot lørdagens 10 x 10 x 140 kg, tar tre og en halv bicepcurl og kommer på at du mye heller vil hjem og vaske doen med tannbørsten din, enn å være her. Og det beste? Du må sykle hjem igjen også!

Jippi.

Jaja, kom meg hjem da. Det var ikke så ille, for jeg hadde smurt med meg et rundstykke. Uten det vet jeg ikke om jeg hadde maktet å tråkke hele veien hjem.

Off. Jeg er glad det er over!

Kyss meg midt på ryggen.

11 kommentar to “Dritt-trening!”

  1. Ingrid mars 23, 2012 kl. 15:48 #

    Hahaha, sånne dager finnes desverre de også! Men det er bare å tenke skitt au, det kommer alltids en ny dag i morgen 🙂 Og nå er det jo endelig helg også 😀

  2. jannike mars 23, 2012 kl. 16:11 #

    du e flink, frøken;) no kan du ta helg med god samvittighet! GOD HELG! 😉

  3. SuperElse mars 23, 2012 kl. 17:21 #

    hahaha jeg vet. Noen ganger er ALT tungt. Løftet 3×3 på 100 kg markløft på onsdag og måtte VIRKELIG bite tenna sammen for at ikke ryggen skulle være dårlig. Tyngste jeg har gjort på LENGE, og det er så irriterende når jeg vet at vekta egentlig er helt grei…

    • Fra tjukk til smukk mars 23, 2012 kl. 22:44 #

      100 kilo lett ja:p Mmm. Jeg klarte så vidt det var å dra opp 40 kg i dag. :p Klarte mer på mandag da, men..

  4. Chassi mars 23, 2012 kl. 18:53 #

    I stop when I’m tired og jeg trener beinpress med MAKS 120 kilo, så jeg syns du er både superflink og veldig søt. ❤

    Ha en nydelig dag!

  5. minslankekur mars 23, 2012 kl. 19:25 #

    Jeg synes du skal klappe dig selv på skulderen (den gode!) for at komme af sted. Selvdisciplin er skide godt og DET har du!

    • Fra tjukk til smukk mars 23, 2012 kl. 22:46 #

      Takk for det. Vet ikke helt jeg, men!:p Ligger en viss styrke i å kjenne på kroppen når den absolutt ikke klarer og!:p

Legg igjen en kommentar

