Ny uke, nye vaffelmuligheter.

25 Mar

Oh yeah! Klisjédronninga speaking!

Er så utrolig klar for en ny uke, med masse nye muligheter. (Som vanlig)

Denne uka er jeg faktisk helt «vill i nikkersen», som noen sikker kunne funnet på å sagt, og skal ikke ha noen plan for noe som helst. Ikke noe vektmål, ikke noe treningsmål, ikke noe kostholdsmål. Her skal det taes på følelsen. Lytte til kroppen, verden og livet.

Som klisjédronninga jeg er, måtte jeg jo lage vafler i dag. I ukas «ta det på følelsen-» ånd slang jeg sammen «noen» egg, «noen» spiseskjeer med peanøttmel, «noen» spiseskjeer med bananproteinpulver, «noen spiseskjeer med mandelmel, «noen» klunker med helmelk, «noen» doser kanel, «noen» dråper steiva med hasselnøtt og «noen» teskjeer med tagatesse.

Noen mer vellykkede..

Enn andre..

Men «ille goe» alle som en. (Tror jeg.. Har ikke spist mer enn én altså..)

Og utrolig mettende!

Ha en fin vaffel dag, dere! For.. Dere skal vel spise vafler?

11 kommentar to “Ny uke, nye vaffelmuligheter.”

  1. Chunkychicken mars 25, 2012 kl. 13:19 #

    Jeg har store planer med å lage vaffler senere (eller bakels som jeg kaller det) og det blir en «slump»- oppskrift her også med div proteinpulver, pofiber, havregryn, egg ol. 🙂

  2. annettehelene mars 25, 2012 kl. 13:20 #

    Åå, vafler 😀 tror jammen jeg må lage meg det idag også:) vaffeldagen*
    Så herlig å lese hva du har som mål for uken, kroppen er gull verdt 🙂 tror dette blir en herlig uke for oss begge, krysser fingrene for det:)
    Ha en superduper søndag ❤

  3. Divamamma mars 25, 2012 kl. 13:36 #

    I like it!!!

  4. Kristine mars 25, 2012 kl. 16:04 #

    Selvfølgelig må vi ha vafler i dag!
    Har man en unnskyldning til å lage vafler, så bruker man den 😉

  5. Ann-Kristin mars 25, 2012 kl. 17:16 #

    Akkurat 🙂 skjønt at det er den store vaffeldagen i dag 🙂 men her blir det ikke vafler, men den vanlig matplanen 🙂 men helt i orden det 🙂

    ha en fin vaffelsøndag 🙂

    • Fra tjukk til smukk mars 25, 2012 kl. 19:11 #

      Hehe, ja, viktig å ikke vike fra planen!:p Derfor jeg ikke har en.
      Håper du har hatt en fin søndag!:D

  6. anjaholt mars 25, 2012 kl. 22:14 #

    Visste det var noe jeg glemte…… pøkk!

Legg igjen en kommentar

