Smooth morgen

27 Mar

God morgen!

I går ble jeg bråforkjøla! Er det ikke rart når man er frisk det ene sekundet og forkjølt det neste? Det er nok sånn obligatorisk «midt i mellom varmt og kaldt» forkjølelse, som man MÅ igjennom. Etter at jeg begynte å ta Maca har jeg, bank i bordet, ikke vært ordentlig syk. Har jo overlevd både lungebetennelser og omgangssyker og det som er, når de to andre i huset har hatt det. Hadde litt feber i dag tidlig, men nå er jeg bare neseforkjøla, så det blir nok en sykkeltur bort til SATS og litt rolig kardio der i løpet av dagen. Skulle vært på intervallspinning, men gjør ikke det når jeg er forkjølt altså! 4 x 4 er grusomt nok i utgangspunktet.

Vi har vært på foreldrepåskefrokost i barnehagen til lillegull i dag tidlig. Elsker å være sammen med de små barna!  Åååh, de er så søte. Litt verpesyk, ja! Men får vente litt med det vel. :p

Dro hjem og lagde meg en ordentlig antioksidantbombe av en smoothie.

Jo mørkere, jo bedre! Ingredienser er frosne blåbær, ferdig-smoothie  med solbær, acerola og rød drue fra Bendit/Bama, masse kanel og masse hempfrø. Blir jeg ikke frisk for nå.. Da er det noe galt.

Ha en fin dag! Noen spennende planer?

2 kommentar to “Smooth morgen”

  1. annettehelene mars 27, 2012 kl. 14:32 #

    Så herlig smoothie 😀 kjenner sommerfølelsen!
    Krysser fingrene for at du ikke blir syk da, typisk den sesongen her !
    Jeg har vært på Morgenkardio, gjort rent leiligheten og hos frisøren 🙂 nå blir det sverigetur 🙂 ha en super tirsdag snuppa 🙂

  2. Divamamma mars 27, 2012 kl. 22:00 #

    Æsj… Så kjedelig å bli forkjøla! Håper det går over kjempe fort!!!

    God bedring!!

Legg igjen en kommentar

