Hva folk lurer på..

28 Mar

Folk lurer på mye rart..

Et lite utvalg av hva folk har søkt på, for så å komme innom bloggen min.

Aldri kall ei jente tjukk Doo-oooh! Aldri kall noen tjukk. Det hjelper ikke om du har vært det selv heller..
Tjukk av styrketrening Nei, man blir ikke tjukk av trening, man blir tjukk av mat. (Eventuelt sykdom, medisiner ol.) Vekta kan stå stille en stund når man begynner, men det betyr ikke at fettet ikke forsvinner.
Grovkarbo hva spiser dere? Lav-GI! Lavkarbo av typen moderat-liberal.
Grovkarbo er svaret Grovkarbo er lavkarbo… Så da er evt lavkarbo svaret. Noe jeg ikke er særlig overbevist om.
Bilde feit person. Der har jeg vel nok å by på.
Si noe til feit person. Ja, også overvektige liker å delta i samtaler med andre! Hvis du skal si noe om vekta eller fortelle om hvordan personen skal slippe å være feit.. Ikke bland deg!
Kokosolje har mange kalorier Ja.
Årets forkjølelse 2012 Den var ikke min ihvertfall!
Evig tjukk Håper ikke det..
1250 kalorier Spis mer!
Trener mye med enda tjukk Ja. Man blir ikke tynn så fort man begynner å trene. Så det er fullt mulig å være tjukk, selv med trening både støtt og stadig. Spiser man nok går det til og med an å holde seg tjukk resten av livet, selvom man trener aldri så mye. Det hadde vært fint, vel? En tur på SATS og all overvekt bare fordampet.
Tjukk av lavkarbo Det er også fullt mulig, men jeg har ikke blitt det.
Utrolige slankehistorier I wish.
ok mann Jeg har en utroooolig OK mann!
Si i fra til tjukk mann Hva skal du si? De aller fleste vet at de er overvektige selv og de aller fleste må finne motivasjon i seg selv og trenger ikke innblanding fra alle andre. Be han med på en treningsøkt isteden.
Tjukken kommentar svar tilbake Hvis du ble kalt tjukken håper jeg du lirte av deg et skikkelig svar! Lurer du på å kalle noen for tjukken? Don’t do it..
Feit med Dolce gusto Drikker du ren kaffe blir du nok ikke det, men lager du deg en kakao i timen kan du bli skikkelig feit!
Er det bra å sykle 3 mil i uka på ergometersykkel Jeg hadde sykla litt mer, hvis det er eneste trening (og supplert med litt styrketrening.)
Brillene mine gjør meg feit Denne er jeg veldig spent på..
Feitinger sofa Denne også. Hva lurer man på liksom?
Ræva mi Hehe..

Ellers så er faktisk scampiwok det aller mest populære søkeordet (bortsett fra bloggnavnet da..). Dette er tydeligvis noe folk er veldig interessert i.

Ellers så er det bare til å sende meg en mail eller noe sånt, om du skulle lure på noe. Jeg har nok av tid til å svare på både det ene og det andre.

10 kommentar to “Hva folk lurer på..”

  1. Divamamma mars 28, 2012 kl. 09:35 #

    Haha! Morro!!

  2. Kristine mars 28, 2012 kl. 10:33 #

    Haha, mye rart 😉
    SV: Du skal ikke se bort ifra det, prøv da vel 😀

  3. SuperElse mars 28, 2012 kl. 16:02 #

    Faen, ante ikke at jeg bare kunne søke på google for å finne meg en ok mann. DA SÅ, skal gjøre det med en gang!:)

    • Fra tjukk til smukk mars 28, 2012 kl. 16:07 #

      Joda! Du kan jo presisere litt også. Bedrer liksom sjansene for full klaff. Lykke til!

  4. Tone Rokås Ånes mars 28, 2012 kl. 20:52 #

    Hahah, tusen, tusen takk, jeg ler!

  5. synsegulla mars 29, 2012 kl. 08:32 #

    Hahaha, dette er bare det aller beste blogginnlegget jeg har lest NOEN gang. Så fantastisk! 😀 It made my day 🙂

  6. Anna mars 29, 2012 kl. 13:26 #

    Hahahaha, priceless! XD
    Hvordan fant du ut hva folk søkte på for å komme inn på bloggen din?
    Morrosamt som pokker i allefall! 🙂

Legg igjen en kommentar

