TGIF!

30 Mar

I dag våknet jeg med sol i sinnet, av sol inn vinduet, og jammen gikk jeg rett inn i adrenalin-redselssjokk, da jeg spotta denne GRISESVÆRE krabaten på veggen.

The picture does NOT do him justice!

Selv om jeg er den minst edderkopp-redde i huset, fikk jeg mannen til å eksportere den ut.. Det vil si. Han skulle drepe den, men det kunne jeg ikke være med på, så jeg slapp den ut i fri natur. Dårlig karma å drepe andre!

Godt med litt spenning og noen moralske dilemmaer på morgenen..

Startet dagen med deilig frokost.

Egg og kaviar ❤

Og en kopp kaffe med kokosfett og kanel da..

The usual..

Pleier ikke spise før 12, men har litt av en treningsøkt planlagt i dag, så da er det godt med litt frokost først. Er ikke helt i form enda, så det blir en rolig «litt av en økt». Skal ihvertfall trene på dype knebøy i dag og det gleder jeg meg til! Kanskje prøve å legge på noen vekter også? Vi får se hvor vill og gal jeg orker å være.

Har du noen fine planer i dag da?

Ha en fin dag uansett!

10 kommentar to “TGIF!”

  1. Line mars 30, 2012 kl. 08:21 #

    Ha en god fredag, min er betydelig bedre enn forrige fredag, det er helt klart. Og ikke minst, ha en fortreffelig helg.

  2. annettehelene mars 30, 2012 kl. 15:46 #

    Ønsker deg en strålende fredag og start på påsken 🙂 stor klem ❤

  3. Sigvor Østerhus mars 30, 2012 kl. 16:19 #

    Hei eg leste eit av dine tidligere innlegg der du svarte på dei mest stilte spørsmålene.
    I den anledning må eg få fortell om ein blogg eg fant,ei dame fra Stavanger som har slanka seg.Bloggen heiter Lailas slankeblogg og eg gjekk inn på sida som sto vektdiagram og delmål.
    Det er heilt utruligt at ho har stått i det.Ho har brukt over to år på 20 kjilo,det gjir ikkje rare bevegelsen på vekta kver veke.Eg annbefale alle å se på den.Det heiter at Rom ikkje var bygd over natta og sån er det med slanking og.Det er håp, det er berre å holde ut :o)

    • Fra tjukk til smukk mars 30, 2012 kl. 17:38 #

      Takk for tips!:)

      Ja, jeg er godt i gang med mitt tredje år og har gått ned 25 kilo, så det vet jeg det meste om!:)

  4. Ingrid mars 30, 2012 kl. 18:31 #

    Wæææh, jeg hadde dødd om en sånn edderkopp hadde vært på rommet mitt!!
    Frokosten din så nydelig ut da 😀 Digger at du skal kjøre dype knebøy i dag, u go girl! Og god helg til deg ❤

    • Fra tjukk til smukk mars 30, 2012 kl. 18:48 #

      Jeg gjorde det, men herlighet! Skulle tro folk ikke hadde sett det før jo? Alle glaner!:p

  5. minslankekur mars 31, 2012 kl. 10:29 #

    Hahahaha. At starte dagen med et godt grin 🙂 Tak! (Altså det med edderkoppen, ikke det andet)

  6. synsegulla mars 31, 2012 kl. 16:04 #

    Jeg hadde drept i panikk!

  7. Chunky chicken april 1, 2012 kl. 00:38 #

    edderkoppen….. ! ææææh! IIHHHk! *brekninger* Jeg er livredd krypene. Får panikkspasmer og blir uvel med en gang jeg ser de

Legg igjen en kommentar

