Veiedag nummer 8 i 2012

31 Mar

God morgen!

I dag var det dags for veiedag igjen, og tallet som lyste mot meg var 89. Hur…ra.
Men! Jeg var så lur i går tidlig, at jeg veide meg da.  Bare kjente det på meg at kroppen kom til å samle vann i går..

Forrige veiedag, for ca femten år siden, veide jeg 88.5, og i går:

Har altså gått ned fem hundre gram, på femten år! Er det ikke fantastisk dere?

Ting tar tid!

Som han Aesop sa.

Men altså. Jeg har ikke vært noe særlig god på kaloriunderskudd i uka som gikk. Men på merkelig vis har buksene blitt utrolig slække de siste dagene. Så da skjer det vel noe?

 

Vi får smøre oss med tålmodighet. Har tross alt tatt langt over to år å komme hit, så skulle vel tatt seg ut om det plutselig raste. Jeg er jo fortsatt meg, selv om jeg veier 80-og-noe. Uvaner, tankekjør, tidvis sviktende moral.. Det er ikke egenskaper som brått forsvinner, bare fordi at man går ned noen kilo.

I am still me!

Nå sitter jeg her med kaffen min. Skal snart ut på ukas andre langkjøring på sykkel. Gleder meg utrolig, for det er perfekt vær for det nå. Sola titter allerede frem. Kjæresten min, heldiggrisen, skal på fisketur i dag og lillemor og jeg skal hjem til mine foreldre og lage masse deilig mat og drikke Solo super!

Jeg ❤ helg!!

Ha en deilig dag! Hva skal du trene?

4 kommentar to “Veiedag nummer 8 i 2012”

  1. Ann-Kristin mars 31, 2012 kl. 11:50 #

    Ja den vekta den vekta… men som du sier selv, så har du ikke vært så god på kaloriunderskudd denne uka, så ligger det vel kanskje noe der … 🙂 for som regel så henger det jo sammen, selv om det noen ganger er litt uforståerlig hva den vekta sier… og salt mat er aldri lurt før en veie dag 🙂 hehe 🙂 uansett, hold på livsstilsendringene du har gjort, og ikke fall tilbake til gamle synder! så kommer du i mål 🙂 heia heia 🙂 🙂 🙂

    Håper du får en fin langtur på sykkel 🙂

    Ha en fin lørdag 🙂 Jeg har treningsfri i dag, men i morgen er det tid for både morgenkardio og pt-time… så det blir bra! men først er det litt fri i kveld!

  2. Kristine mars 31, 2012 kl. 12:58 #

    Hurra!! 500gram er 500 gram! Stå på:)

  3. Fra tjukk til smukk mars 31, 2012 kl. 13:15 #

    Takk jenter!:)

    Det hjelper å vite at det er 500 gram fett jeg aldri skal se igjen!:D

  4. Fra84til62 april 1, 2012 kl. 01:58 #

    Haha høres ut som en festlig sykkeltur:p
    500g ned er jo supert:-)

Legg igjen en kommentar

