Noe av helgens mat.

1 Apr

Cappucino

Laks og ovnsbakte grønnsaker

Sjokolademousse (lavkarbo)

Svinestrimler, sopp, løk, fløte og ei potet. Hvit og fin! Ikke farger her, nei!

Skulle lage Dedication-Kristine sine snickerskuler, men fikk ikke noe greie på det. Så slang røra i en kopp og lagde ei microkake av det, isteden. Men orker ikke spise den i dag, så den får vi se på i morgen.

Jeg har vært sinnsykt flink i helgen. Ingen store utskeielser. For en gangs skyld har jeg ikke et lass med plusskalorier jeg må bli kvitt, før jeg kan begynne på underskuddet.

Det er fint.

Ikke like fint som sjokolade smaker, men ikke langt i fra!

7 kommentar to “Noe av helgens mat.”

  1. minslankekur april 1, 2012 kl. 20:58 #

    Åhhh…. det er moments like this hvor jeg kan blive lidt misundelig på lavkarbo.. Man må ikke spise chokolademousse på min kur 😉

    • Fra tjukk til smukk april 2, 2012 kl. 11:38 #

      Hehe, man bør vel ikke spise så mye av det selv om man spiser lavkarbo heller. Men gjør ikke noe da. Var jo lørdagsdessert!:)

  2. Hilde april 1, 2012 kl. 23:45 #

    Åååå, deler du ut oppskriften på den sjokolademoussen din? 😀

  3. silje's fremgang april 2, 2012 kl. 11:29 #

    Dette ser jo kjempe bra ut..:D

  4. Tone Rokås Ånes april 2, 2012 kl. 17:50 #

    Så flink du har vært!! 🙂

    Her har det vært altfor lite flinkhetsfokus i helga, og som om ikke det jeg spiste fram til søndags kveld var nok kastet jeg i hop en pose brownies til meg og gutta i huset i natt da vi kom hjem i natt…. Prøver å trøste meg med at jeg spiste altfor lite tidligere den dagen, men det hjelper ikke så veeeldig… Jaja, gjort er gjort, og i dag er det mandag og en ny start!

Legg igjen en kommentar

