Store planer for uke 14

1 Apr

I går fikk jeg plutselig en stor bøtte med motivasjon over meg! Det var helt fantastisk
Jeg vurderte å heller gå en tur, enn å spise sjokolademousse, på kvelden. (Gjorde det så klart ikke, men hadde lyst!)

Weight-loss-126_large

YEAH!

Tror jeg endelig har fått litt driv til å sette på et litt høyere gir denne uka, jeg.
Det trengs, for nå har jeg vært sånn halvflink lenge nok..
Men jeg har vel lært at det ikke nytter for meg å prøve å late som at jeg er motivert, når jeg ikke er det.
Det er jo ikke sånn at det tar helt av og at jeg trykker i meg mat og sitter på sofaen hele dagen lang.
Får bare ikke til det helt store underskuddet.

Jeg tror dessverre at jeg må fjerne litt fokus fra styrketrening og skjerpe meg kraftig på kardioen.
Jeg skal jo sykle Hennesrittet om bare et par måneder, så tenker jeg skal få inn endel mer intervalltrening.
Føler at kroppen blir forvirret av disse harde stykeøktene, også skal den liksom egentlig gi i fra seg fett..
Får heller trene mer styrke når jeg enten er så drittlei kardio at jeg ikke gidder trene, med mindre jeg får pumpe jern..
Eller hvis jeg når målet på 85 kg, som jeg har satt meg til 17. mai, før den tid.
Tror treningsuka blir noe sånn som dette:

Men det blir garantert omrokkeringer..

Ellers så er det jo årets mest gravidpregede dag! Alle er gravide i tredje måned og kan ENDELIG avsløre det. Fantastisk.
Blir sykt mange oktober/november barn, i år som alle andre år, siden Facebook ble populært.

Jeg hater 1. April…

Meeeen.. Har du noen fine mål for den nye uka? Og ikke minst, den helt nye måneden?

5 kommentar to “Store planer for uke 14”

  1. anjaholt april 1, 2012 kl. 11:55 #

    Kardio er der jeg lettest havner, en kombinasjon av deg og meg hadde vært fint…. så kan du ta styrken og så kan jeg løpe og sykle? Deal? Jeg tror du får til det du vil, gleder meg til 17.mai bildet!

    • Fra tjukk til smukk april 2, 2012 kl. 11:40 #

      Ja, man finner sin favoritt liksom!:) Trenger litt styrketrening om man vil omforme kroppen, ikke bare forminske den.

      • anjaholt april 2, 2012 kl. 13:50 #

        Rund er også en form! *bestemt* Jeg blir hverken mindre eller endret uansett hva jeg gjør ser det ut til?

  2. minslankekur april 1, 2012 kl. 12:58 #

    Jeg skal bruge ugen på at gøre op med nogle vaner, og prøve at vende dem! Drik nok vand i stedet for at drikke sodavand, juice etc.. Gå tidligt i seng i stedet for at jeg liiiige skal se det næste der kommer i tv også, og mange flere.. Bliver svææært!

    Jeg tror du når dit mål! Du virker så målrettet! You go girl!

  3. Nina april 1, 2012 kl. 15:49 #

    Hvorfor ikke legge inn en styrkeøkt etter kardio? Da slår jo du to fluer i en smekk!;)
    Hvor langt er Hennesrittet du skal sykkle? Kansje jeg skal slenge meg på..

Legg igjen en kommentar

