Ingenting å melde!

3 Apr

Nei, i dag har jeg ingenting lurt eller positivt å si! Ingen positive ord. Ingen fake smil. Ingen motivasjon å gi.

Men.

-Har morgenkardioert
-Har trena
-Hater torsk

Ville egentlig bare minne meg selv på denne:

Synes den er så fin, selv om jeg ikke er enig i alt.

Nå skal jeg ut og gå en tur i sola.. Kanskje litt D-vitamin får tent livsgnisten?

Håper dere har en fin dag!

 

Fortell gjerne om noe skikkelig, kjempe positivt!

7 kommentar to “Ingenting å melde!”

  1. synsegulla april 3, 2012 kl. 17:31 #

    Fyllikatta så flink du er. Jeg beundrer den treningen din. Husk til til hvile, og da mener jeg TOTAL AVSLAPPING! God påske 🙂

    • Fra tjukk til smukk april 3, 2012 kl. 17:32 #

      Tusen takk, for en UTROLIG positiv kommentar!:) Tar det til meg.:)
      God påske!:)

  2. Fett til lett april 4, 2012 kl. 09:58 #

    Inspirerende blogg, som jeg skal følge!! Stå på videre:)

  3. Du gir motivasjon til og med når du ikke vil du ❤ Håper dagen smiler til deg etterhvert!

  4. annettehelene april 4, 2012 kl. 16:35 #

    Du er jo sø flink snuppa, tommel opp for deg:)
    Ha en strålende onsdAg<3

Legg igjen en kommentar

