Påskeinntrøkket 2012.

8 Apr

Hele påsken har rett og slett gått som en drøm, kostholdsmessig. Har vært alt for flink, egentlig. Full kontroll. Men i dag hadde jeg trykka inn det dobbelte av mitt dagsbehov, innen klokka rakk å bli 15. En heavy lammerlårsmiddag gjorde susen. Fløtesaus, fløtestuede grønnsaker og lam. Ikke akkurat magre greier. Men åh, så deilig!

(bilde fra spar.no)

Lammelår spiser jeg en gang i året og da spises det også! Med begge henda.

Who cares, egentlig? En dag med for mye mat, hva er det egentlig? Eller en helg eller en uke, for den sakens skyld? Ikke ødeleggende, ikke moralknusende, ikke trist, ikke starten på dommedag. Jeg sier ikke at det er noe kjempebra eller at du bør gjøre til stadighet. Heller ikke at det bygger opp under de gode vanene du skal ha lagd deg, men det er bare et lite skritt tilbake.

I morgen er det diett på gang her.. Smak på det ordet? Det er jo ikke så ille egentlig.. En D etterfulgt av en i og en e og to t’er. Men fyttekatta så fælt det er. Mer om det i morgen! Jeg har store planer og ambisjoner på gang, så dette blir spennende!

Regner med at alle er klar for prosjekt sommerkropp 2012 i morgen den dag? Hvis ikke, er du en dust!

Neida. Det er vel mange som har mye kake og godterirester de rett og slett må spise opp i morgen? Gjør ikke noe det, så lenge du starter på tirsdag, ikke sant?

5 kommentar to “Påskeinntrøkket 2012.”

  1. Anna april 8, 2012 kl. 20:04 #

    Du har så gode, velartikulerte innlegg! 🙂
    Herlighet, helt sant det du skriver, det er ikke verdens ende og satt i kontekst med all den treningen og det fornuftige kostholdet, er dette bare sunt 🙂 Og akkurat en slik påminnelse jeg trengte i dag, etter to dager med mye god mat og endel godteri 😉
    Hvilken diett tenker du på? Jeg og min kjære hiver oss på en modifisert form for PSMF fra og med tirsdag av tenker jeg, gru-gleder meg! (gruer fordi jeg vet hvor forbanna hardt det er og gleder meg fordi jeg i bunn og grunn er en selvpiner av rang 😉 )
    Nyt resten av påsken din!!

    • Fra tjukk til smukk april 8, 2012 kl. 21:01 #

      Takk snuppa!:D

      Jeg har faktisk PSMF’a en gang i tiden, men jeg blir SÅ utrolig sur og umulig å være i hus med.. Klarer ikke styre utbruddene mine heller, så det går bare ikke. Det er hardt, men det er ikke det verste. Det verste er at det er så KJEDELIG. Gørr liksom.. Blir sur når jeg ser maten jeg skal spise.. Ingen tvil om at det funker, men jeg er nok ikke helt der. Det blir litt innstramming i karbohydratene, mer fokus på proteiner og nok fett.

      Lykke til med PSMFen deres! Sykt spent på å høre hvordan det går med to PSMFere under samme tak.:p

  2. jannike april 8, 2012 kl. 20:08 #

    hehe, må flire… igjen 😉 morosamt og so veldi sant innlegg 😉 har eindel eg må ete opp imåra ja, men e samtidi VEEELDI klar for prosjektet bikinikropp 2012, so håpa ikkje eg e ein dust då? 😉

  3. anjaholt april 8, 2012 kl. 23:37 #

    Jeg har laget altfor mye godis…… Kommer til å spise godis herfra til evigheten???? Og det var den sommerkroppen???

Legg igjen en kommentar

