Welcome to reality!

11 Apr

Heisann!

I dag har vært første dag tilbake til virkeligheten, etter seks måneder med rævsitting.. Og jeg har ikke rukket å være på skolen engang. 

Sov altfor lenge, dro og trena, var på jobbintervju, spiste i bilen, trimma en tur, hentet ungen i barnehagen, betalte regninger, lagde mat i lange baner til mannen, som skal jobbe alt for mye i helgen, og til meg selv som skal på skolen i morgen. Per nå prøver jeg å være en god mor.. må lese pensum da prinsessa har lagt seg. 

Allerede stresset.

Jeg liker det og jeg hater det.

Alle skal jo vise frem de fantastiske matpakkene, de er så lure å koke sammen på søndagen, sånn at de kan ha fri fra matlaging hele uken. You know «Failing to plan, is planning to fail».

Her er dagens: 

Image

Ser den ikke delicious ut? (Eller ikke..) Kyllingfilet, purre, paprika, ekstra lett rømme og min store kjærlighet; ketchup. Hva skulle jeg gjort uten den?

I don’t know.

Treninga i dag bestod av 10 minutter ellipse, 5 minutter romaskin, 3 x 8 leg extentions, 2 x 10 beinpress og 2 x 8 sittende roing med smalt grep. Også ble det en 40 minutters gåtur da. Jeg må lære meg å sette opp ordentlige, effektive og litt mer omfattende treningsøkter.

Til helga kanskje…

9 kommentar to “Welcome to reality!”

  1. anjaholt april 11, 2012 kl. 18:08 #

    Syntes det der så veldig godt ut, jeg! Jeg har ikke fått trent i dag, men i morgen er atter en ny sjanse! Hurra!

    • Fra tjukk til smukk april 11, 2012 kl. 18:14 #

      Ja, i morgen skal jeg få inn en ordentlig en også!:) Etter skolen.

      • anjaholt april 11, 2012 kl. 20:40 #

        skoleflink også…… Hva du får til!

      • Fra tjukk til smukk april 11, 2012 kl. 21:39 #

        Hehe, jeg er nok den minst skoleflinke personen du finner, spesielt hvis det defineres som en som er på skolen ofte!:p Men innimellom bør jeg vel troppe opp!:p

  2. Line april 11, 2012 kl. 20:11 #

    Ser ut som du har fått presset ganske så mye inn i dagen din du. Kjempe flink er du!

  3. Anna april 11, 2012 kl. 22:00 #

    Hehehe, elsker innleggene dine, du beskriver ting så bra!! 😀
    Velkommen til virkeligheten, befolkningsantall = 10 0000 00 (resten har ikke bakkekontakt, så jeg gadd ikke telle de med..)
    Høres veldig effektivt ut for meg, Rom ble som kjent ikke begynt på en dag, og du har allerede gjort såpass mye på din første dag tilbake som student/arbeidstaker/mor/kjæreste/kokk osvosv.
    ELSKER det utsagnet med failing to plan, det er pokker meg så sant!
    Pust rolig, gi deg selv en klapp på skulderen og ta deg en kopp te/kopp vin og nyt resten av kvelden 😉
    Velkommen igjen til virkeligheten, ofte finere når en tar seg tid til å lukte på blomstene innimellom også 🙂

    • Fra tjukk til smukk april 11, 2012 kl. 22:15 #

      Ja, det er sant det utsagnet altså!:p Nå har jeg pakket treningsbag, skolebag, tatt frem alt av klær som lillemor og jeg skal ha på oss i morgen, ordnet luncher og jegvetikkehva! Superwoman!:p

  4. annettehelene april 12, 2012 kl. 13:00 #

    Flink du er, litt uvant med rutiner igjen men man henter seg inn raskt 🙂
    Ha en kjempefin torsdag, snart helg<3

Legg igjen en kommentar

