Ingen trening er som sinnatrening!

13 Apr

I dag startet jeg dagen med tidenes minst konstruktive møte, på en offentlig instans vi alle vel vil ha minst mulig å gjøre med. Jeg gikk ut med VELDIG mye sinne og sårhet på innsiden, som da jeg kom på trening ble til stå på vilje, stahet, fandenivoldskhet og «Jeg skal vise dem, jeg!-» attitude.

For er det noen som kan vise dem, så er det jeg! Det kan jeg love!

Treningen så slik ut:

Ikke akkurat de helt store løftene å skryte av, men dette er jo på diett, så jeg er veldig så fornøyd. Hjelper å ha litt adrenalinsinne i kroppen.

Avsluttet med 15 minutter ellipse og 10 minutter tredemølle.

5 kommentar to “Ingen trening er som sinnatrening!”

  1. annettehelene april 13, 2012 kl. 13:21 #

    Herlig økt på deg snuppa:) ha en kjempefin fredag:)

  2. Line april 13, 2012 kl. 13:43 #

    Sånne økter er gode å ha innimellom, men kjipt at du kom i en sånn situasjon. Kjempe flink har du vært. Stå på!

  3. Anna april 13, 2012 kl. 14:33 #

    Blærk!
    Godt du fikk gjort noe konstruktivt med all frustrasjonen du fikk etter møtet :S

    Og gjett om du skal vise de?!

    Håper resten av dagen ble bedre 🙂

    Klem!

  4. Divamamma april 13, 2012 kl. 16:06 #

    Sinna trening er fantastisk!!! Da går alt så mye lettere:)

  5. Støvkorn april 13, 2012 kl. 16:32 #

    Syns du er flink, sinnatrening og sinna musikk kan gi ett skikkelig løft noen ganger 🙂

Legg igjen en kommentar

