Høye fjell, brede innsjøer og dype (bølge)daler.

17 Apr

Hei!

I går klatret jeg i fjell og forserte sjøer. Endte uregelrett opp «on the top of the world.»

Eller.. 176 meter over havet er kanskje ikke toppen av verden? Men jeg ofret ihvertfall liv og lemmer for dette, der jeg trosset slimete mosefjell, hele veien. Det var fint å nå toppen, etter mye strev.

On top of the world

Sjøen jeg forserte.

Der oppe tenkte jeg på hvordan livet ofte består av å klatre fjell og at man må passe på å nyte det når man har kommet over en topp. Små elver kan ofte føles som innsjøer, men på et vis så kommer man seg over, og da har man beseire hindringer. Seiret! Ikke sant? Åh, så filosofisk, men åh, så sant også!

Da jeg danset meg nedover igjen, i suverene Lady Gaga/Beyonce – Telephone-moves møtte jeg på folk. PINLIG! Men så meg..

Anyways. Da jeg kom hjem gikk jeg litt fort på en stol og forstua, ikke mindre enn to, tær. Hurra. Det føles IKKE godt og jeg vurderer om kanskje en av dem er brukket, men jeg ser an i et par dager først. Hjelper så godt med paracet, så da tviler jeg.. Jeg innser at jeg burde gå polstra døgnet rundt, for større kløne skal man lete lenge etter, tror jeg! Utrolig at jeg har overlevd hittil. (Bank i bordet!)

Diett går mye bedre denne uka. Det er kjedelig, ja. Utrolig. Men jeg spriter det opp med ekstra lett rømme og sukkerfri ketchup. + masse krydder. Men jeg må si jeg gleder meg til jeg blir ferdig og kan velte meg i seterrømme og fløtesauser igjen! Går kanskje ikke like fort ned av det, men livet blir ca fjorten ganger bedre likevel.

I heart mat. Jeg innrømmer det. Og det var heldigvis ikke fløtesaus og seterrømme som gjorde meg feit. Det var loff med smør, brunost og syltetøy, det!

13 kommentar to “Høye fjell, brede innsjøer og dype (bølge)daler.”

  1. Ann-Kristin april 17, 2012 kl. 16:02 #

    Hehe 🙂 loff med smør, brunost og syltetøy… en gammel favoritt… gamle synder… Bra det går bedre med dietten denne uka da 🙂 godt når det flyter! jeg har ingen problemer med å følge min matplan! Og ingenting er bedre enn det! God bedring med vonde tær, det hørtes ikke godt ut…

    • Fra tjukk til smukk april 18, 2012 kl. 11:05 #

      Tærne har det bedre i dag! Så var nok bare en forstuing på begge to.

  2. annettehelene april 17, 2012 kl. 16:36 #

    Så herlig med fjelltur, elsker nydelig natur altså 🙂 så herlig å høre at dietten går bedre 🙂 stolt av deg!
    Ha en strålende tirsdag snuppa 🙂

  3. Ingrid april 17, 2012 kl. 19:12 #

    For en herlig tur! Det er så digg å gå på tur ute nå som det er vår 😀
    Herlig at dietten går såppas bra, det blir nok godt å være ferdig tenker jeg 🙂

    • Fra tjukk til smukk april 18, 2012 kl. 11:07 #

      Ja, det er sååå deilig, selvom det snør, hagler og soler om hverandre.:p

  4. Henriette april 17, 2012 kl. 21:08 #

    I heart mat, ja da er vi to 😉

  5. Divamamma april 18, 2012 kl. 00:36 #

    Så hærlig!!! Ut på tur! Godt for kropp og sjel det:)

    Håper det går bra med tærne dine:)

  6. Birgitte april 18, 2012 kl. 07:29 #

    Herlige bilder 😛 Savner å gå tur i norsk natur!
    Håper du får en fin dag! 🙂

  7. Lisa Myhren (@SuperRoosa) april 19, 2012 kl. 08:29 #

    Hahaha, jeg har også blitt tatt i å danse et par ganger når jeg går tur og hører på musikk :p Når jeg får øye på dem prøver jeg å ro meg i land med å få en plutselig, intens kløe i hodet lixm! Helt normalt! :p

Legg igjen en kommentar

