Fredagsformen 20. april

20 Apr

Heihopp!

Nå kom jeg nesten nettopp inn døra, har slengt i meg egg med majones på seg og føler meg i grunn ganske topp! Det er noe med fredager som gjør det med meg, tror jeg. Har vært ute på en super trening, sammen med min faste treningspartner.

Nå, under dietten, blir treningene litt sånn her og litt sånn der. Ikke noe fast opplegg, tar det litt etter feelingen og lysten. Synes likevel det er greit å sette seg noen mål for treningsøkta.

Hadde bare to mål for dagens trim og det var å ta knebøy (dyyyype) og å få kontakt med bicepsen. Vet ikke helt om jeg klarte sistnevnte, men følte det da. Så vi får vente og se. Etter skulderbruddet har ikke forholdene lagt helt til rette for å få trent bicepsen ordentlig.

Fredagsformen ser sånn ut:

Her er, til sammenligning, bildene fra starten av året:

Jeg er glad, livet er bra og alt ordner seg, selv om alt kanskje ikke er supert akkurat nå!

Ha en god helg, alle venner og fiender!

9 kommentar to “Fredagsformen 20. april”

  1. Lisa Myhren (@SuperRoosa) april 20, 2012 kl. 14:03 #

    Knebøy er dobbelt så hardt når man tar Ass to the Ground, hehe :p Men er jo slik det skal være! Fin form på deg, jeg ser forskjell! 😀 Fin treningsbukse du hadde btw, rååååsa 😀

    • Fra tjukk til smukk april 20, 2012 kl. 14:29 #

      Hehe, ja jeg er glad i den! Men trives best i fullengde tights egentlig. Ass to the grass svir godt ja!;)

  2. Tone Rokås Ånes april 20, 2012 kl. 15:55 #

    Stor forskjell der ja! Og godt med positivitet, din er smittende i dag 😉
    Ha en herlig fredag videre!

  3. Divamamma april 20, 2012 kl. 16:07 #

    Så bra!!! Det er jo stor forskjell allerede!

  4. Linn april 20, 2012 kl. 16:34 #

    Herlighet så fin du er! Resultatene synes godt! Flinka:) Ha en strålende fredag! Klemmer til deg!

  5. støvkorn april 20, 2012 kl. 17:04 #

    Kjempefint er du, ser veldig forskjell!

  6. bella step by step april 20, 2012 kl. 22:01 #

    flott!!!!! så fine lår muskler du har foran og bak! :)stå på videre, du er knall flink jo!

  7. Tobba april 26, 2012 kl. 19:42 #

    Herregud, det er jo megastor forskjell!! Hvor mye har du gått ned!?!
    Jævli bra jobba!!! 😀

Legg igjen en kommentar

