Veiedag nummer 11 i 2012

21 Apr

Det er bare til å gratulere jenta som nå er blitt OVERVEKTIG! Hipp hurra, og hurra meg hopp!

Forrige uke veide jeg:

Og i dag:

En lovely kilo ned!

Tickeren ser nå slik ut:

En skulle jo ikke tro det var en gledens dag å bli veid og funnet overvektig, men etter uendelig tid i fedmeland er det en magisk følelse!

I dag er det endelig FRIlørdag og i morgen: FRIsøndag. Rett og slett utrolig deilig. Diett er OK det altså, men det er uendelig godt å få fylt på litt.

Startet dagen i dag med en skikkelig egg og baconfrokost sammen med mine to kjære.

Noen tror jo at lavkarbere spiser dette til frokost (og lunch.. og middag.. og kvelds..) hver dag, men jeg kan ikke huske sist jeg spiste egg og bacon til frokost. Godt ja! Innimellom..

Ha en fin lørdag alle sammen! Noen spennende planer?

Jeg skal ihvertfall bare innrede jenterommet til jenta mi og slappe av med mine to kjære.

13 kommentar to “Veiedag nummer 11 i 2012”

  1. minslankekur april 21, 2012 kl. 11:08 #

    TIILLYKKE!!

  2. Ann-Kristin april 21, 2012 kl. 11:26 #

    Hurra! Gratulerer så mye 🙂 sånne store milepæler er klart skal markeres 🙂 ha en fantastisk dag 🙂

  3. Chunkychicken april 21, 2012 kl. 11:44 #

    Grattis!!!

  4. onmywaytoperfect april 21, 2012 kl. 11:45 #

    Woooow gratulerer snuppa mi!! Du er helt fantastisk flink og fin!! 🙂 ❤

  5. støvkorn april 21, 2012 kl. 11:48 #

    Hurra!!! gratulerer!!!

  6. Divamamma april 21, 2012 kl. 18:09 #

    Jiiiippii!!! Enda en kilo!! Flinkis.no assa!!!

  7. Fay april 21, 2012 kl. 20:22 #

    Hurra! Du er kjempeflink!

  8. Anna april 21, 2012 kl. 22:19 #

    Så kjekt, gratulerer!! 😀
    Herlig å se at det harde arbeidet du legger ned, faktisk bærer frukter 🙂
    Håper resten av helgen blir finfin!

  9. Kristine april 22, 2012 kl. 01:13 #

    Hipp hurra!!! 🙂

  10. Tone Rokås Ånes april 22, 2012 kl. 01:13 #

    HIPP HURRA FOR DEG!! VEL fortjent, du er så flink, dette har du jobbet hardt for!! Nå ble jeg glad! 😀

  11. annettehelene april 22, 2012 kl. 13:03 #

    Gratulerer så masse snuppa:D Kjempe stolt av deg 🙂

  12. synsegulla april 22, 2012 kl. 17:44 #

    GRATULERER! Håper jeg kommer etter deg en dag, jeg vil også svært gjerne bli overvektig. Du er kjempeflink som går ned en hel kg i uka 🙂

  13. Fra tjukk til smukk april 22, 2012 kl. 20:04 #

    Tusen takk, alle dere fine, snille, herlige jenter!:D Dere er uvurderlige altså!

Legg igjen en kommentar

