Helgens mat i bilder.

22 Apr

Ja, i morgen er det tilbake på diett igjen. Egentlig greit. Gruer meg ikke! Men har allerede planlagt neste helgs frimåltider, så bare glede er det nok ikke.

Helgens mat har vært deilig og sunn.

Lørdagsmiddag: Lavkarbopizza (bunn av ost, egg, peanøttmel, salt og krydder) med kylling, spekeskinke, sopp, gul paprika og rødløk.

Lørdagskos: Holidaydip-pulver i ekstra lett rømme, agurk til dipping.

Ikke så innmari sunt det holidaypulveret, men..

The best of both worlds <3: Holidaydip på pizzarester.

Søndagskos: Sukker- og hvetemelfrie sjokolademuffins

Okei, jeg må innrømme at jeg hadde en neve med mørke sjokoladeknapper i røra, så ikke helt sukkerfri da. Nesten.

Søndagsmiddag: Torsk, tomatsaus (smør, vårløk, knuste tomater, tomatpuré surra i en times tid på svak varme, tilsatte olivenolje helt tilslutt.)

Håper alle har hatt en fin helg og er klar for en ny, foreløpig blank, uke!

4 kommentar to “Helgens mat i bilder.”

  1. Ingrid april 23, 2012 kl. 11:41 #

    Ååå, holidaydip er jo bare knallgodt! 😀 Har du oppskrift på muffinsene forresten? 🙂

    • Fra tjukk til smukk april 23, 2012 kl. 12:12 #

      Jaa, det er godt!:D Mye sukker da. Huff huff.
      Muffinsene var ikke så veldig gode, så du finner sikkert en bedre oppskrift der ute!:p

  2. synsegulla april 23, 2012 kl. 20:53 #

    Holidaydip på restepizza…mmmm…slever her jeg sitter. Ikke mye mat som frister meg, men hadde jeg hatt det i kjøleskapet hadde det nok gått rett ned i kvelf. 😉

  3. annettehelene april 24, 2012 kl. 13:09 #

    Så utrolig mye godt 😀 blir så glad når jeg ser andre koser seg i helgen også, det er så herlig 😀

    Ha en strålende tirsdag snuppa 🙂

Legg igjen en kommentar

